Skocz do zawartości

Książki o pozycjonowaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Masz rację camelleon, nie czytałem i nie zachęcilo mnie to co jest o niej napisane na stronie promocyjnej.

Masz rację marketing i SEo są jak najbardziej powiązne, a dlatego, że obraziłem autora to pewnie ją kupię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Wg mnie nie ma i nigdy nie będzie żadnej książki o pozycjonowaniu na poziomie, ponieważ rynek wyszukiwarek i algorytmy zmieniają się tak często, że co najmniej co miesiąc trzeba byłoby składać nowe wydanie. Jeśli kupisz jakąś książkę, to za kilka tygodni będziesz mógł ją wyrzucić, bo większość informacji będzie już dawno nieaktualna i tylko wprowadzi Cię w błąd. Lepsze są fora dyskusyjne i aktualne artykuły o pozycjonowaniu.

Bardzo płatny katalog stron oparty na WordPressie.


Naukowo o kulturystyce i fitness w serwisie FitnessLab.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam książeczkę Shari Turow o pozycjonowaniu i choć ma za 2 lata to jest aktualna,

Nie jest. Z jednego prostego względu - autorka rozpisuje się przez pół książki o doborze słów kluczowych i rozmieszczeniu ich w tekście.

Ponadto pisze bzdury, że niby pajączki podążają za linkami we fleszach.

Nie wspominam nawet o "straszeniu banem" za ukryte warstwy i tekst w kolorze tła. Owszem, za to się dostaje bana ale jak Cie ktoś ręcznie podpiepszy w jakimś formularzu - niestety inżynierom z google szkoda mocy obliczeniowej aby takie bajery implementować na stałe w algorytm.

Podsumowując - ta książka to podstawy-podstaw które są omówione w jednym przyklejonym topicu gdzieś na forum. Jak ktoś jest całkowicie zielony w tym temacie to mogę polecić - przynajmniej informacjami tam zawartymi nie zrobi sobie krzywdy ;)

Pozdr,

Z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znam dobrą książkę o pozycjonowaniu. Zayctuję wam pierwszą i ostatnią stronę:

"Do pozycjonowania w Google potrzeba trzech rzeczy: linków, linków i jeszcze raz linków" , wystarczy ;)

Ps. Nie sądzę, żeby się opłacało komukolwiek spisywanie wszystkich tajników SEO w książce, dlatego papierowe publikacje zawsze będą dla nas tylko podstawami. Reszta to ciężka praca.

Dała matka rozum? To kombinuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba parę postów było o mojej książce, która ukaże się za parę dni.

Książka tak jak tytuł, czyli głownie o marketingu.

Jak ktoś poszukuje tajnych technik SEO i oczekuje, że znajdzie je w książce, to niech jej jednka nie kupuje, bo poczuje się zawiedzony. Są w ogóle jakieś tajne techniki? -- patrz poprzedni post Hellz'a.

O pozycjonowaniu jest jedna część (na 5). DUżo miejsca poświecam planowaniu i weryfikacji oraz ocenie skuteczności -- o tym zbyt mało się mówi i za mało się robi. Poza tym to będzie pierwsza książka która porusza w języku polskim problematykę reklamy płatnej.

Kierowana jest do szerokiego grona odbierców:

- dla bywalców tego forum -- bo sporo o marketingu;

- dla ludzi marketingu -- bo powiedzmy sobie szczerze, często mają nikłe pojęcie o szeroko rozumianym marketingu w wyszukiwarkach -- wystarczy przejść się po agencjach i spytać się o mierzenie efektywności;

- dla biznesenów, czyli ludzi którzy tak na prawdę nas utrzymują. żeby się nauczyli rozmawiać i WYMAGAĆ (to chyba główna grupa odbiroców, obok poprzedniej);

- ogólnie dla zainteresowanych tematem pasjonatów, trochę miejsca poświęcam żródłom sukcesu Google i w ostatnim rozdziale pozwoliłem sobie na snucie rozważań o przyszłości reklamy w ogóle (może ktoś nawet przeczyta);

I na koniec drobna uwaga -- przeciętnie światły biznesmen z otwartą głowa juz po lekturze 3 rozdziałow, na rozmowie o zleceniu pozycjonowania, może zacząć zadawać niewygodne pytanie, typu: "a jak Pan będzie mi mierzył konwersję?" Warto być przygotowanym ;-)

Pewien obraz książeczki dla Was, znajacych się na rzeczy, dają dwie rzeczy na moje strone - spis treści i darmowy rozdział. Reszta to marketignowy bełkocik :-)

sir nimek: zdjęcie Ci się nie podobało...? Moja dziewczyna będzie zawiedzona, ona wybierała ;-). I tak może jakbyś szerzej mógł sie wypowiedzieć (ale to może na priva, żeby forum nie zapychać) -- dlaczego wzbudziła "-100% zaufania" (swoją drogą to też trzeba się postrać, żeby wzbudzić -100%). Interesuje mnie (serio) pogląd postronnych osób na tą stronę.

pozdrawiam:

Tomek Frontczak

MaxROY.com sp. z o.o. - Search Marketing Consulting

Szkolenia - Marketing: AdWords (certyfikowane przez Google), SEO (certyfikowane przez MaxROY.com) i Analityka Webowa

marketing_okladka_poziom.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czasami od wysokiej pozycji ważna jest wiedza o marketingu, o tym jak poprzez dobrze stworzoną stronę sprzedawac produkty lub usługi. Dlatego książki o marketingu sa moim zdaniem istotne. Chyba że chcemy zostać tylko pozycjonerem i chwalić się znajomością tajnych technik SEO :) Jak dla mnie 90% sukcesu tych niby tajnych technik to tylko proste dodawanie głupich linków :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie zdjęcia - jak dla mnie jest bardzo fajne na portret rodzinny, oprawienie w ramkę i wrzucenie na ścianę :) Jednak podzielam opinie Sir_Nimka, że nie takie zdjęcie chciałoby się oglądać na tego typu witrynie. Jak dla mnie powinno być jaśniejsze, z uśmiechem, budzące skojarzenie marketingowiec - Internauta, a nie takie super pozowane. Zdanie dziewczyny - w duuużym uproszczeniu - wybiera ona to, co się jej podoba, to, w jakiej roli najchętniej widziałaby swojego faceta. Nie koniecznie musi się kierować dopasowaniem do tematyki strony :)

I na koniec drobna uwaga -- przeciętnie światły biznesmen z otwartą głowa juz po lekturze 3 rozdziałow, na rozmowie o zleceniu pozycjonowania, może zacząć zadawać niewygodne pytanie, typu: "a jak Pan będzie mi mierzył konwersję?" Warto być przygotowanym ;-)
Dobrze, że nie jestem handlowcem :jezyk1: Ja bym odpowiedział na to pytanie tak: "do badania mechanizmów obronnych najczęściej stosuję technikę LSI... tylko nie wiem, czy przyszedł Pan po pozycjonowanie, czy psychoterapię" :) Nie znam terminologii marketingowej, jednak tego typu zwroty bardziej kojarzą się z zastosowaniami czysto informatycznymi i gdybym miał pisać publikację na pogranicy tych dwóch dziedzin, to baaardzo bym uważał przy ich stosowaniu. Pozdrawiam

Dała matka rozum? To kombinuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>zwroty bardziej kojarzą się z zastosowaniami czysto informatycznymi

Zwrot w 100% marketingowy. Jeżeli Hellz nie wkręcasz mnie ;-) i rzeczywiście nie wiesz co to "konwersja", to zdecydowanie widzę sens powstania mojej książki.

pozdrawiam:

Tomek Frontczak

MaxROY.com sp. z o.o. - Search Marketing Consulting

Szkolenia - Marketing: AdWords (certyfikowane przez Google), SEO (certyfikowane przez MaxROY.com) i Analityka Webowa

marketing_okladka_poziom.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I na koniec drobna uwaga -- przeciętnie światły biznesmen z otwartą głowa juz po lekturze 3 rozdziałow, na rozmowie o zleceniu pozycjonowania, może zacząć zadawać niewygodne pytanie, typu: "a jak Pan będzie mi mierzył konwersję?" Warto być przygotowanym ;-)

Nie traktuj tego osobiście, ale nigdy do mnie nie przemawiał marketingowy bełkot .

Natomiast na to pytanie odpowiem - "nie będę Panu mierzył konwersji tylko rosnące pana zyski" :D

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ rynek wyszukiwarek i algorytmy zmieniają się tak często, że co najmniej co miesiąc trzeba byłoby składać nowe wydanie
-

fahofiec bzdury piszesz ja od dwóch lat pozycjonuję tak samo i nic się nie zmieniło, a wg ciebie zmienia się co chwilę wszystko.

Mistrz Pozycjonowania Master of Seo.  Zobacz moją ofertę dla klientów na BITEC Pozycjonowanie Katowice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fahofiec bzdury piszesz ja od dwóch lat pozycjonuję tak samo i nic się nie zmieniło, a wg ciebie zmienia się co chwilę wszystko.

Fahofiec oczywiście przesadził, ale sporo rzeczy się zmienia. Zwłaszcza dotyczy to "kombinowanych" technik pozycjonowania. Zdechły, już dawno temu, komentarze w kodzie strony, teraz zdychają systemy rotacyjne linków, pewnie wkrótce zdechną systemy wymiany linków statycznych. Więc się zmienia. A że "etyczne" pozycjonowanie pozostaje bez zmian równie skuteczne, choć powolne, to inna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale książki dobrej o pozycjonowaniu nie ma i nie będzie. Jakbym mial taką wydać to kosztowałaby 15 000 zł/sztuka.

Na tyle cenię całą wiedzę o pozycjonowaniu.

Do tego dodam, że jestem bardzo tani

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności