Skocz do zawartości

Rezygnujcie z SUPERHOST!


cancel

Rekomendowane odpowiedzi

ludzie wiadomo iz cena gra dużą rolę w każdej usłudze, obojętnie jakiego typu. Teoretycznie im cenna większa tym usługa lepsza i pewniejsza.

Od tanich usługodawców nie ma co wymagać dobrego supportu. To nie ta klasa usługi, zobaczcie że droższe firmy jakoś się mają i mają zadowolonych użytkowników.

Maglev nie denerwuj się az tak, w dzisiejszych czasach klient płaci i wymaga co prawda jeszcze nie rozróżnia wartości pieniądza ale to przyjdzie z czasem.

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 38
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ja to akurat sie wypowiem bo ktoś napisał o Progreso.

Swojego czasu pewne osoba zachwalała na IRc bardzo progreso - być może support mają OK ale właśnie to będzie !!! hit.

Po tylu zasłyszanych rewelacjach ja jak to ja - otworzyłek konto testowe - zapakowałem 60 mbitowy PLIK ;) i ze swojego kochanego łącza w godzinach poza szczytem (łącze tylko 8 mb jak na test) postanowiłem pociągnąc plik w 10 sesjach no i ku mojemu zdziwieniu :P DEAD. No to przerwałem test poprosiłem na IRC osoby które mają tam www żeby przeprowadziły ze mna test.

Rozpoczełem 10 sesji - osoba z irc powiedziała że strona załadowała się ale bardzo powoli. Odpaliłem 15 sesji łączny transfer był na około 6 mbitów no i wielkie stop - stron przestały się ładować - jak dla mnie wysycenia serwera progreso łączem 8 mbitów nawet nie na szczyt możliwości zobrazowało jakość tych serwerów.

Podsumowanie PROGRESO może mają support OK - ale ja się nie dziwie że ich swoim łączem pociagnełem

Na ich stronie można znaleźć info

https://progreso.pl/o-nas.html

Obsługujemy ponad 7 tys. serwerów wirtualnych i kont e-mail. Nieprzerwany dostęp do naszych zasobów możliwy jest dzięki unikalnemu systemowi spiętych siecią blisko czterdziestu markowych serwerów Compaq i zwielokrotnionych łącz do największych sieci w Polsce i za granicą o łącznej przepustowości 40Mbit.

I jak ktoś powie że to jest dobry ISP ja mam wątpliwość że mają nawet te 40 mbitów skoro testo robiłem poza szczytem.

A teraz troche obliczeń co do Progreso - 7500 kont w ofercie widze 300 GB transfer na konto idzie rocznie

1 mbit pozwala wyslac 300 GB miesiecznie x 40 x 12 = 144000 GB rocznie (wysycenia maksymalne łącznie z ruchem w nocy który jest niski więc nie jest osiągalne).

sprzedanych kont WWW - 7500 po 300 GB rocznie = 2 mln 250000 tys GB rocznie tyle sprzedają rozumiem

Sprzedali 15 razy więcej transferu niż pozwala im na to łącze przy pełnym wysyceniu które jest jak pisałem nie do osiągnięcia przy serwerach www.

Pozdrowka i sora za oftop.

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jimmi masz racje. Przepraszam wszystkich, ze tak ostro. Po prostu troche mnie tez ponioslo. Ciagle czytam te narzekania. Siedze w tym juz pare lat. W roznych firmach. Znam wiele osob z roznych firm z tej branzy. Znam ceny lacz, serwerow w PL i zagranica. Czasy reakcji i podejscia do klienta ( klienta, czyli firmy hostingowej wynajmujacej serwer od centrum przetwarzania danych). Czlowiek biega pod dostawcach jak "glupi" ciagle wyklucajac sie z handlowcami o maksymalnie niskie ceny, przy wzgledniej jakosci zachowanej, ale zawsze i tak jest dla klientow ( hostingowych) kilkukrotnie za drogo. Kazdy oczekuje oferty serwera dedykowanego z laczem 100mbps unmetered w cenie do 100$ podczas gdy 1mbps dedykowany w USA dobrej jakosc potrafi kosztowac ~50-70 $ ( gdzie tu logika? Przeciec za 100$ ponoc mozna miec 100mbps !!!). Po prostu to co tu sie wypisuje to sa istne JAJA.

Wypisuje sie, ze ceny lacz w Polsce sa strasznie wysoki, podczas, gdy dostaje oferte na lacze z tranzytem zagranicznym oraz ze stykiem z TPSA i sie okazuje ze roznica jest moze 15-25% nie wiecej. Po prostu to co czesc osob pisze nie ma odzwierdziedlenia w rzeczywistosci. Pisza jakies "marzenia", a nie fakty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozycjoner jest w stanie położyć każdy hosting, chyba to jest najbardziej "upierdliwa" grupa klientów hostingów. A że łącza kosztują to wiadomo ale ludzie jeszcze nie rozróżniają kosztów przyłącza domowego i serwerowego. A tanie firmy hostingowe z ofertami sporo przesadzonymi przyzwyczaiły nas do wysokich parametrów oferowanych usług. Teraz jest trudno ludziom uwierzyć ile na prawdę gwarantowana usługa na 100% realna może i powinna kosztować.

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maglev ja hostuje w PL na tpsowych kablach - hostuje od 3 lat w www.hostings.pl - ceny są ok .

oczywiscie, ze tak. Ceny lacz w PL przez ostatnie 2 lata spadly drastycznie. Teraz roznica miedzy dedykowanym laczem ( nie mylic z laczem do serwer dedykowanego) w PL ( ze stykiem z TPSA), a laczem z tranzytem zagranicznym ( od zagranicznych operatorow) jest bardzo niewielka. zaledwie kilkanascie %. Jakosc natomiast jest o wiele lepsza i mysle, ze te parenascie % nie jest jakas wielka roznica, dla ktorej warto ryzykowac ( wieksza szansa awarii itp).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozycjoner jest w stanie położyć każdy hosting, chyba to jest najbardziej "upierdliwa" grupa klientów hostingów. A że łącza kosztują to wiadomo ale ludzie jeszcze nie rozróżniają kosztów przyłącza domowego i serwerowego. A tanie firmy hostingowe z ofertami sporo przesadzonymi przyzwyczaiły nas do wysokich parametrów oferowanych usług. Teraz jest trudno ludziom uwierzyć ile na prawdę gwarantowana usługa na 100% realna może i powinna kosztować.

tak ludzie sie podniecaja chello 12mbps za ~250 pln, podczas gdy tyle kosztuje okolo. 1,2-1.5 mbps ( lacza operatorskiego). "strasza" hosterow, ze slabe lacza maja, bo oni w domu maja przeciez 12mbps. Juz pare razy zdarzylo mi sie powiedziec, ze skoro dany klient ma 12 mbps w domu to czemu tam serwera nie stawia, skoro ma tak dobrze i tanio?

Ja jestem otwarty na pozycjonerow, ale na VPSach. Tu nikt nikogo nie oszuka, sa przyznane zasoby sprzetowe "wydzielony osobny serwer prywatny" i tam klient moze sobie "szalec do woli". Aktualnie mysle nad dodaniem wiekszej ilosci IP ( z roznych klas) dla Was do oferty ProVPS.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak mówisz.

Kuba co do grupy pozycjonerów to fakt są oni trudni bo chca tego za co płacą. Ja np nie generuje obciażen typu mysql czy php mocno - u mnie zawsze wychodzi że operator jest do xxxx jak chce pociagnac to za co płace.

Home wielki - ale czy jestem zadowolony - NIE własnie rezygnuje - powód zbyt wysokie limity na ilośc odwołań do strony nie realne na www przy takim transferze chyba że pomylili oferty z serwerami FTP bowiem WWW z dużą ilością odsłon dostanie poprostu komunikat o zbyt wysokim obciążeniu - czyli zbyt duża ilość wątków wykonanych w tym samym czasie.

Ale czy cena mowi o jakości - kupowałem tanie i drogie kiedy mi zależało w różnych miejscach i co się okazywało że gdy padały drogie to mnie jeszcze bardziej trafiało bo mówiłem sobie a kuzwa zaplacilem żeby miec dobrze a tu nic.

Wysoka cena nie mówi o jakości tak naprawde jakość to support. Najwiekszym problemem oferentów jest to że jak sprzedają to kontakt mają co 15 min z kupującym jak się coś powali nagle support ginie, telefonów nikt nie podnosi itp.

Cieżko teraz wybrać operatora - nawet analizując ceny.

maglev bo domowe łącza są asymetryczne !!! a jak ktoś ma symetryczne to później okazuje się że na jego 2 mbitach które mysli że ma jedzie 200 sąsiadów i jak wszyscy siadają to sieć leży.

Ja mam domowe na polpakowym dslu jako do pracy sobie chwale na serwer sie nadawac nie moze - nie z powodu stabilnosci bo jest tak stabilne ;) ze lepszego nie miałem ale z powodu asymetrycznosci co jest zrozumiale przy tych cenach.

Ale w tpsie można miec łacze profesjonalne operatorsskie gdzie mysle można zejść z cenami do 300 zł mbit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z jednej strony nie należy się spodziewać niewiadomoczego po hostingu za 100 / 200 zł na rok

raczej należy być nastawionym na szybkie zabieranie zabawek do innej piaskownicy

natomiast zupełnie inną kwestią jest robienie klienta w bambuko wciskając kit o mega hiper za*******m hostingu

i mega hiper za*******m uptime, przepustowości łącz itp za 50 zł na rok

tak samo jak z firmami pozycjonującymi co wciskają kit o niewiadomojakim zapleczu i możliwościach !!!

Sprzedam IPHONE 13PRO MAX stan używany sprzedam iphone

praca za granicą, ogłoszenia sprawdzonych pracodawców: praca za granicą
dieta ketogeniczna, przepisy ketogeniczne? Jak wywołać stan ketozy dieta ketogeniczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

s4lc zgadzam się ale rośnie nowy problem.

Te złe hostingi myśląc sobie jak bedzie zbyt tanio to nie beda ufac i podnoszą cene. Ty myslisz skoro płace to bedzie OK a tak coraz częsciej nie jest.

Ja trafiłem już na kilku firm oferujących hosting po wysokich cenach i tak samo sprzedaja wiecej niż mogą.

Sam się zastanawiam, choc mam dobrego ale wiadomo lokować nalezy w kilku miejscach jakie kryteria obrać.

Oczywiscie jak nie moge przeprowadzic testu to nawet nie mysle o zakupie. Jak moge to mam skrypcik ktory robi analize php i myslqla w roznych godzinach + download i wiem mniej wiecej jak obłożony jest serwer.

Heh co do UPTIME :P na jednym przeczytałem 100% :) to mi się mordka zrobiła tak !!! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
support w progreso to pierwsza liga?? Bo wg mnie okręgówka. Wczoraj pięć razy do nich dzwoniłem, zanim ktoś odebrał (nawiasem mówiąc telefony w dziale techniczym i w dziale sprzedaży odbiera ta sama osoba).

hmm nie wiem jakie masz z nimi problemy, na moje listy odpowiadali dotąd do godziny i równie szybko załatwiali sprawy (w zależności od priorytetu - może ostatnio coś padło), ale jeśli szukasz naprawdę dobrego hostingu szczególnie polecam https://www.lh.pl mam tam jeden projekt od ponad 2 lat i nigdy nie był offline

Odpowiedź w ciągu godziny? Farciarz z Ciebie.

Mam podobny problem co cancel.

Jedna ze stron nie chodzi od kilku dni.

Dzwonię. Oni odpowiadają, że nie rozwiązują problemów na telefon a zgłoszenie trzeba wysłać mailem (mimo że "pomoc techniczna" odbiera pod kilkoma numerami telefonów).

Wysyłam więc mailem. Czekam kilka godzin. Podirytowany dzwonię ponownie. Odpowiedź: "Zaraz sie tym zajmiemy, ale tak poza tym to mamy na odpowiedź 24 godziny". Po kolejnych kilku godzinach dzwonię i słyszę: "przekażemy technikowi, ale tak poza tym to mamy na odpowiedź 24 godziny".

W sumie jakieś 5 telefonów. I nic.

Mija 26 godzin. Dzwonię.

Laska informuje mnie, że wszystko będzie załatwione w ciągu 15 minut.

Dzwonię po 40 min. Odp.: "Technik właśnie się tym zajmuje"

Mija kolejne 40 min. Odp.: "Technik właśnie się tym zajmuje"

Po naleganiach łączą mnie z działem technicznym. Technik informuje mnie, że z bardzo ważnych przyczyn musieli przerwać rozpatrywanie mojego wniosku i zaczyna omawiać problem, który już mnie nie dotyczy (kilka dni wcześniej wystąpił inny problem, który został już rozwiązany), po czym przyznaje, że z nowym problemem jeszcze się nie zapoznał. Wniosek: Technik właśnie zajmuje się sprawą, z którą jeszcze się nie zapoznał.

Na chwilę obecną problem nie został rozwiązany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego uciekać z polski, support np w progreso jest pierwsza liga

chyba okręgowa I liga . Od roku poprostu olewają moje maile, czy to wysłałe przez extranet czy na bok. Poporstu tak jakby ich nie było. Kiedyś chwaliłem te firme bo bok i maszyny miała niezawodne. Teraz został tylko hosting na przywoitym poziomie. Na chwile obecną testowałem wszystkich większych,z krzakami się nie zadaje bo mam złe doświadczenia. Został, kei i jak to w reklamie mbanku kiedyś było ,,i żaden inny" :)

Co do ofert za pare zeta, faktycznie nie spodziewajmy się cudów za 50 PLN na rok, choc fakt faktem że skoro ktoś bierze się za sprzedaż kont i kalkuluje takie ceny to na jakimś poziomie one winny być prezentowane.

Zawsze możesz wpisać coś do książki skarg i wniosków ;)

https://superhost.pl/opinie.php?PHPSESSID=kiekq80vuu43njtefqaorgc211

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

mija 4 rok od kiedy mam konto w superhost, mam konta roznego typu i formatu... ale to nie ma znaczenia bo w tej firmie jest losowanie, jak sie uda to masz spokoj jak nie to wiecznie problemy...

Plusy

... przede wszystkim elastyczność adminow bo jak chce jakas pi*****e to wycisne to z nich i to jest, nie tak jak w niemczech ze musi byc ordnung i wszyscy maja to samo i ty nie bedziesz sie wywyzszac.

Ksiegowosc, jestem pewny ze pracują tam kobiety i dlatego wszytko jest dopiete na ostatni guzik i tak jak ma byc.

Minusy

Mega problem do zalatwienia na juz bo telefony dzwonia z pretensjami... w sprawie konta gdzie wisi kilka powaznych tematow a oni prosze napisac na pomoc@... no dajcie spokoj, placimy im a oni nie moga rozwiazac juz.

Nie odbieranie telefonow, jest czestym przypadkiem... niestety niektorzy pracuja po nocach testuja publikuja i serwer pada, admin w tym czasie śpi i nie odbiera stworzonego w tym celu specjalnego telefonu.

Balagan balagan i jeszcze raz balagan. Wiele zapenien na slowie "za 15 min, z czego sie robi 2h", pozatym jak to mozliwe zeby taka firma miala hosting gdzie lacza sa od 1 dostawcy... "mamy problem z jednym z dostawcow"... nie mowiac juz o osobnych liniach z zasilaniem.

Poza tym reklamacji nie uświadczysz.

nie mam sily wiecej pisac, generalnie fatalnie jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności