Skocz do zawartości

[Opinie] livenet.pl


kozak222

Rekomendowane odpowiedzi

Zawinolem sie jakis czas temu od nich masakra, co miesiac co godzina 00-00 3,4 razy w tygodniu serwer stopuje ,poczta nie dziala kilka razy w tygodniu (nie loguje sie error)

serwery sa tak skonfigurowane ze jak przychodzi aktualizacja scryptow na nowy kod, js to bez interwencji admina (banalne ustawienia) siada baza

plusy to ze jak nie popuszczasz to pomogą

reasumujac serwery na livenet.pl nadaj sie na wizytowki firm, nie duza skrzynke emailowa, fotki do aukcji itp. ,a jak chcecie stawiac u nich strona z wieksza iloscia odslon to pomarzyc mozna o stabilnej pracy serwisu

moja ocena z 3,5 na 10pkt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 130
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

czesto są dłuższe offline do tego nie radzę zamawiać domeny za darmo jako gratis bo nie dostaje się danych do niej i nie ma możliwości zmiany jej usłogodawcy, czyli musisz mieć host wykupiony bo inaczej stracisz domene a w dodatku koszt przedluzenia o rok to ponad 100zł teraz tylko przekierowanie na nową domenę i zakończyć współpracę z ową firmą, nie polecam i odradzam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Ja mam już od 3 lat serwer w livenet.

Generalnie jestem zadowolony, jeśli idzie o relacje ceny do jakości.

Serwery nadają się raczej na małe strony firmowe lub inne wizytówkowe, dużych serwisów nie polecam stawiać w livenet.pl. (nie mówię o dedykowanych serwerach)

Wady jakie zanotowałem to:

- problemy z ftp

- częsta niedostępność poczty i sewera (ale krótka, więc można jakoś to przeboleć za te pieniądze)

- problemy z obsługą, ostanią sprawę naprawiali mi 3 dni, ale to dzięki temu, że męczyłem ich kilka razy dziennie

Podsumowując, jeśli przymkniesz oko na niedostępności i nie będziesz miał potrzeby wprowadzania częstych zmian w serwisie, to spokojnie można brać hosting. Nie są drodzy i nie robią problemów jak wygenerujesz większy ruch na serwerze (dośwadczenia z home.pl), więc stosunek ceny do jakości jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Z uslug firmy livenet.pl koszystam od ok 2 lat, wszystko było świetnie do sierpnia 2010 kiedy spółke livenet.pl PRZEJEŁA INNA FIRMA I ZACZEŁY SIĘ PROBLEMY m.in. z obsługą techniczną:

1. zmieniają serwer i od 5 dni nie mogę dokonać żadnych zmian na stronie

2. baardzo utrudniony kontakt z pomocą techniczną (ODPISUJĄ TYLKO NA MAILE OD OSÓB KTÓRE CHCĄ COŚ ZAMÓWIĆ, JEŚLI JUŻ COŚ NIE DZIAŁA A TO WYSTĘPUJE U NICH NADMIERNIE CZĘSTO TO NIE ODPISUJĄ

przykład:

na 4 maile, związane z tym, że nie można się połączyć z serwererm - BRAK ODPOWIEDZI OD NICH,

natomiast kiedy napisałem mail o zakup hostingu u nich - odpisał Pan GRZEGORZ w nie całą godzinę

ODRADZAM ICH, PRZEZ NICH STRACŁEM ZAPEWNE NIE JEDNEGO KLIENTA

W DODATKU PRACE ( NAD ZMIANĄ SERWERA) ROZPOCZELI WE WRZEŚNIU - KIEDY DLA WIELU OSÓB TO POCZĄTEK SEZONU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie się wyrwałem z tego badziewia i nagle nie mam resetów po północy i innych dziwnych zjawisk za które oni nie chcieli brać żadnej odpowiedzialności.

Z całej współpracy najbardziej mnie rozśmieszyło stwierdzenie pana Grzegorza, że nikt już nie stosuje w serwerowniach serwerów typu U, a wszędzie dedyki są na obudowach typu Tower, jak u nich.... Zresztą takich "rewelacji" miałem kilka:)))

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie się wyrwałem z tego badziewia i nagle nie mam resetów po północy i innych dziwnych zjawisk za które oni nie chcieli brać żadnej odpowiedzialności.

Z całej współpracy najbardziej mnie rozśmieszyło stwierdzenie pana Grzegorza, że nikt już nie stosuje w serwerowniach serwerów typu U, a wszędzie dedyki są na obudowach typu Tower, jak u nich.... Zresztą takich "rewelacji" miałem kilka:)))

w klasie serwerow do 500 zl miesieczie to rzeczywiscie ze swieczka szukac kogos kto serwery rackowe stosuje.. :). no chyba, ze za serwery rackowe uznamy same plyty glowne przykrecone do jakis blaszek jak to jest w ovh :).

pozdrowienia.

googlerulz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Postanowiłem opisać swoja przygodę z firmą livenet.pl, której właścicielem jest Network Communication.

Posiadałem serwer w slaskdatacenter.pl i postanowiłem się przenieść do livenetu.

Przy ustaleniach mailowych nie było najmniejszego problemu, mieli przenieść mój serwer do siebie , a raczej dane na nowy serwer. Podczas korespondencji poinformowano mnie, iż drobne sprawy administracyjne mi załatwią np padniecie sql, restart serwera.

Przekonał mnie dobry kontakt mailowy jak i szybkość udzielania odpowiedzi.

Zamówiłem serwer opłaciłem i zaczęła się moja przygoda z tą firmą.

Okazało sie ze w ramach przenosin zaproponowano mi dwie opcje:

a. postawienie wirtualnej maszyny na dedyku

b. kopie 1:1.

Nie zgodziłem się się na maszynę wirtualną i prosiłem o instalacje oprogramowania i przerzucenie danych. Jednak przezucono system 1:1. Trwało to wieki bez podania planowanego zakończenia, gdy napisałem, iż jestem niezadowolony z takiej obsługi zadzwoniono do mnie i wygłaszano pretensje ze technik nie może pracować bo ja ciągle pisze maile. ( nie podano mi kiedy dostane serwer do użytku )

Po instalacji i oddaniu serwera do użytku nie działało dodawanie domen. Po mimo licznych dyskusji, gdyż Technicy z livnet twierdzili, ze działa i ja nie umiem zmienić dns Wystosowałem ostrego maila i trafiłem na kogoś, kto miał pojęcie i przyznał, iż był błąd i o dziwo udało się go naprawić.

Warto zwrócić uwage, iż nie zainstalowano oprogramowania w takiej specyfikacji na jaką złożyłem zamówienie. O doinstalowanie musiałem prosić albo posługiwać się zewnętrznym administratorem.

Przygody zaczęły się gdy serwer się zawiesił. Po restarcie na który jak na wszytko w tej firmie musiałem czekać przestał działać sql . Zleciłem naprawę administratorowi zapłaciłem te 29 pln. Problem został naprawiony do kolejnego zwisu serwera, po kolejnym restarcie znów przestał działać sql i po wysłaniu kolejnego maila z pretensjami i chęci zapłacenia kolejnych 29 pln otrzymałem taką to odpowiedz która moim zdaniem dyskwalifikuje tą firmę:

Data: 2011-02-10 15:38:44 ID klienta: Dział techniczny LiveNet.pl Wiadomość": Witam,

Wykonamy napraw" bezpłatnie, ale proszę więcej nam nie zgłaszać problemów zwaizanych z systemem. Proszę zatrudnic zewnętrznego administratora, gdyż wobec licznych Pana pretensji do naszych us!ug administracyjnych nie jesteśmy zainteresowani wykonywaniem dodatkowych usług.

Dzięki bogu udało mi się z nimi zakończyć przygodę i powiem szczerze w gorszej firmie nie byłem. Klient jest dobry jak wykupuje usługę ale jak oni dali ciała bo przenieśli serwer 1:1 to ja jestem winny bo mam pretensje. Nie dziwo kupując serwer liczyłem ze dostane sprawną maszynę do działania a nie każde zapytanie do suportu koczy się odpowiedzią o zapłaceniu za prace administratora. Przez przerwy w pracy serwera straciłem więcej nerwów i pieniędzy niż to wszytko było warte.

Także ja ze swojej strony zdecydowanie nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności