Skocz do zawartości

Glowanet


krzys2

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli pozostaje domeny przenieść, opłacić jeszcze raz a do Głowińskiego wysłać wezwanie do zwrotu wpłaconej kasy a jak nie zwróci zgłosić wyłudzenie na Policji + sprawa cywilna.

Wymienię się multikodami do SEOkatalogów - zainteresowanych zapraszam na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

A więc tak...

W końcu skontaktowali się ze mną, za zaistniałą sytuację przeprosili proponując rekompensatę, domeny zostały odnowione. Więc generalnie sprawa została załatwiona pozytywnie. Co muszę napisać z "obywatelskiego" obowiązku. Trwało to co prawda o jakieś 10 dni za długo... ale wpadki się zdarzyć mogą - byle nie za często.

Wymienię się multikodami do SEOkatalogów - zainteresowanych zapraszam na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda mówić, klient zapłacił za przedłużenie domeny, domena nie przedłużona, telefon milczy, maile bez odpowiedzi. W Consulting Service znają już sprawę, chyba się sporo osób zgłasza z problemami. Ja osobiście gdybym miał tam jakąkolwiek domenę, od razu starałbym się ją przenieść gdzieś indziej.

Skuteczne pozycjonowanie stron www | Nowe randki internetowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Spokojnie, wróci, z Facebooka:

Witamy wszystkich serdecznie,

Niezmiernie miło nam jest poinformować iż na mocy podpisanego w dniu dzisiejszym porozumienia pomiędzy firmą BLUE LEAF Sp. z o.o. (operatorem marki GLOBALNETWORK.PL) a firmą GłowaNET.pl Adam Głowiński rozpoczynamy proces przygotowania harmonogramu migracji kont hostingowych z serwerowni LeaseWeb na infrastrukturę i serwery zlokalizowane w firmie ATM. Z każdym klientem będziemy kontaktować się osobiście, prosimy o okazanie odrobiny cierpliwości. Nasi technicy pracują już nad przywróceniem wszystkich kont obsługiwanych przez firmę GłowaNET.pl Adam Głowiński. Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt drogą elektroniczną na adres bok@globalnetwork.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładnie - miałem tam tylko jedno konto pod pocztę i może z tego powodu nie mogę doczekać się kilku odpowiedzi :/

Idę domenę przerzucić na inne konto.

Aha, a z fejsa usuwają wiadomości użytkowników, więc nie jest tak że nikt tam nie ma do nich pretensji.

Kilka razy tłumaczyłem im że istnieje takie coś jak mailing, ale nie załapali.

Szablony do PrestaShop: https://presta-shop.pl

Nowe szablony w Templatemonster: link

Tani hosting: Hekko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności