Skocz do zawartości

Pozycjonowanie (SEO) za granicą

Pakus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam kilka pytań odnośnie pozycjonowania na granicą, a że jestem laikiem, zwracam się do Was. Planuję w firmie pozycjonować, a właściwie zlecić pozycjonowanie, strony (w szczególności jednej z zakładek) za granicą w lokalnych google. Chodzi mianowicie o: Szwecję, Danię, Wielką Brytanię, Niemcy, Czechy i Rumunię. Strona jest obecnie na domenie .pl i w dwóch językach - polskim i angielskim.

- Czy możliwe jest wyświetlenie zajawki w Google np. po Szwedzku jeśli strona nie jest tłumaczona na ten język?

- Czy trzeba przetłumaczyć całą stronę, czy można jedną konkretną zakładkę?

- Czy w tych krajach istnieje coś takiego jak pozycjonowanie, czy jest tylko SEO?

- Czy lepiej (skuteczniej) pozycjonować czy wdrożyć SEO?

- Czy trzeba wykupić lokalną domenę, czy na .pl też będzie działać?

- Czy strona może być pozycjonowana przez kilka firm jednocześnie w różnych krajach? Jeśli nie, to czy znacie może (albo i prowadzicie) firmę, która się czymś takim zajmuje?

- Jak wyglądają koszty pozycjonowania/SEO w tych krajach? Czy dają gwarancję wyników?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za konstruktywne odpowiedzi,

Pakus

Wszystko zależy od trudności frazy (jej konkurencyjności) najlepiej aby witryna posiadała odpowiednie wersje językowe (tłumacza google lepiej unikać) w takich przypadkach najlepsze jest indywidualne podejście , bez konkretnych danych / co chcesz osiągnąć / analizy konkurencji na danym rynku to będzie tylko gdybanie. Nie ma tak, że "mam stronę chcę ją wysoko, co radzicie" .

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me ....