Skocz do zawartości

Jeśli dostanę wyjaśnienie zlecę pozycjonowanie - umowa na stałe

ro007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam pytanie - moja witryna www.cek.pl pozycjonowana była przez jedną firmę przez 6 lat i osiągająca w miarę dobre wyniki (np. na slowa związane z edukacją np. szkoła policealna czy szkoły policealne na pozycjach 1-4) od ponad miesiąca systematycznie leci do dołu, jedynymi propozycjami pozycjonera były: 1) przekierowanie na inną domenę 2) dodanie linków z "mocnych stron" i poczekanie na efekt 3) sugerowanie, ze wpadlismy w filtr ot tak 4) sugestię, żeby tu i tu wstawić jakiś link. Ja nie znam się na programowaniu, a z poziomu mojego cms-a nie mogę niektórych rzeczy zmienić. Napisałem do pozycjonera, że podam mu dostęp do serwera i strony poprzez ftp i niech sobie pozmienia co chce i podałem dostęp a on mi pisze, że te zmiany na stronie powinna zrobić firma, która robiła stronę (nota bene nie istnieje już ta firma) i że to nie jego wina, że nie ma wsparcia strony. Ok, ale wytłumaczcie mi jedno - jeśli pozycjoner od 3-4 lat pozycjonuje stronę, optymalizował ją jak była w budowie (a domenę pozycjonuje 6 lat), a teraz nagle ot, tak, po tylu latach mówi, ze jakby coś, to możemy rozwiązać umowę, to robi się to podejrzane. Czy istnieje sposób aby okreslić, ze pozycjoner zrobił złą robotę albo użył jakiś technik pozycjonowania, które tą stronę zepchnęły? Bo to dziwne, ze w ciągu miesiąca kilkadziesiąt słów i fraz spada na twarz (nawet fraza "szkoła policealna kraków" czy "kursy zawodowe", która przez 4 lata twardo trzymały się na 1 miejscu zawsze). Wydaje mi się, ze pozycjoner coś nabroił i teraz chce się rakiem wycofać. Bedę wdzięczny za sugestie, jednocześnie czekam na profesjonalne oferty - mam kilkadziesiąt fraz do przejecia i chciałbym podpisać stałą umowę, (np. na razie na pół roku do sprawdzenia a później zobaczymy) pozdrawiam.

mail - marketing@cek.pl

Zarchiwizowany