Skocz do zawartości

adwords i geolokacja internautow?


Cyb

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

czy w adwords moge okreslic geolokacje ludzi, do ktorych chce kierowac swoja reklame?

np. chce zeby moja reklama wyswietlala sie tylko internautom z warszawy

(wiadomo ze w rozpoznawaniu lokalizacji po IP czasem sa przeklamania, ale to pominmy na razie)

niektore produkty jest sens reklamowac tylko na rynku lokalnym, nie ma potrzeby reklamowac ich w calej polsce....

pozdrawiam,

Cyb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale jakby byla taka opcja w AS. to pewnie zyskali by duzo zleceniodawcow. Ciekawe czemu na to niewpadli :)

https://www.punktseo.pl/darmowe-bonusy/ << rozdaje: kody do katalogów firm, kody rabatowe, szablony ZennoPoster ! |---| Moje strony: https://www.s90.pl/pozycjonowanie/ | https://www.seo-stat.pl - zapraszam.                                                                                                                                                                                          

seo-stat-logo.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest taka opcja :/

ostatnio zakreslalem "zasieg" reklamy za pomoca okregu i wyznaczajac wspolzedne ktore mnie interesowaly - a te znalazlem dzieki mapkom do ktorych sa podane linki...

no chyba ze to po prostu nie dziala...

Pokażę wam tylko systemy wymiany linków.

kruzyk.1.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli prowadzisz działalność lokalną, kampania w takim medium jak Internet kompletnie nie ma sensu.

To tak jakbyś reklamował sklep w Kozich Wólkach w ogólnopolskiej telewizji  :)

Ja mam zupełnie inne zdanie ale o gustach i kolorach się nie dyskutuje. Przykładowo jakiś ktoś szuka firmy która zrobi mu w biurze sieć komputerową. Po co mu pokazywać reklamę Krakowskiej firmy skoro jest np. z Trójmiasta? Strata pieniędzy bo przecież nikt nie zleci roboty firmie działającej 600 km od miejsca zlecenia. Zupełnie co innego gdy reklamę zaserwujemy osobie z okolic Krakowa - szanse na zlecenie są dużo, dużo większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykładowo jakiś ktoś szuka firmy która zrobi mu w biurze sieć komputerową. Po co mu pokazywać reklamę Krakowskiej firmy skoro jest np. z Trójmiasta?

Akurat z tą branżą nie najlepiej trafiłeś. Firmy poważnie zajmujące się sieciami nie są w stanie żyć wyłącznie z rynku lokalnego i bardzo często wykonują zlecenia poza naturalnym obszarem swojego działania.

Ale reklama takiej działalności przez internet ma znikome znaczenie dla pozyskiwania zleceń. Ma tylko znaczenia dla prestiżu i budowania marki.

Dowód: nie ma reklam na frazę sieci koputerowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

>Jeśli prowadzisz działalność lokalną, kampania w takim medium jak Internet kompletnie nie ma sensu.

A to tylko daltego, że na rynku polskiego Google nie ma działających pewnie systemów geolokalizacji. Ja tylko będą, to reklama w wyszukiwarkach lokalnych usług będzie miała ogromny sens, tak jak to jest teraz w wielu krajach.

pozdrawiam:

Tomek Frontczak

MaxROY.com sp. z o.o. - Search Marketing Consulting

Szkolenia - Marketing: AdWords (certyfikowane przez Google), SEO (certyfikowane przez MaxROY.com) i Analityka Webowa

marketing_okladka_poziom.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności