Nie chodzi o dogodzenie, bez obrazy to bardzo agresywna reklama, w większości branż na swój sposób nieacketpowana, to tak jakbyś otwierał z jednej branży powiedzmy 5 zakładek, a wszędzie była ta sama promocja i podmiot (z którego oferty może nawet skorzystaliśmy, ale w takiej sytuacji mamy już go dosyć), moim zdaniem wysłanie takiej informacji ma sens raz na tydzień (powiedzmy "co przygotowane zostało w ramach obecnej, tygodniowej promocji") a nie reklamowanie każdej usługi w stylu "Pozycjonowanie dzięki naszej piramidzie, katalogowaniu, itd ma sens"
Pewnie, że macie prawo po prostu mnie zaskoczyło, że poszło to przez GT, u was kiedyś tam jakiś kod sobie kupiłem, więc adekwatne porównanie mam
Proponuje skupić się na reklamie informacyjnej, promocyjnej i przypominającej (w ciągu miesiąca zrobić takie 3 meile i gra oraz buczy
Przykład :
"Nasza oferta ble ble ble"
"Obecnie w promocji znajdą państwo ble ble"
"Zostało jeszcze kilka dni do końca lub sztuk ble ble ble"
Do tego stosujecie reklamę agresywną zapominając o najważniejszym, aby dała ona adekwatny rezultat musi wzbudzać zainteresowanie czasem nawet szokować (to znacznie lepszy efekt)
Ktoś kto otworzy meila, i zobaczy pierwsze 3 zdania nie doczyta go do końca
(lecz jak będzie animacja, obrazek czy nawet specyficzne logo w stylu "Dzięki nam zadbamy o twoją pozycję" w dosadnym tego znaczeniu ocencie grupę docelową czy to mężczyźni i rzuccie trochę ciekawego pomysłu i zamysłu
Ja się tam nie znam na niczym (ot taka luźna sugestia po kilku wykładach które musiałem zaliczyć z marketingu), ale wy powinniście to dopracować i jest to tylko luźna sugestia
Pomimo tego wszystkiego życzę kupę $ i setki klientów oraz miłego dnia