Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.06.2015 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dzięki Max. Ja sobie blokowałem antywirusa dopiero na etapie uruchamiania Xneo, ale trzeba po prostu dodać wyjątek i dopiero ściągnąć i zainstalować soft tak jak napisałeś, żeby nie było problemu.
    1 punkt
  2. Na 99,9% Tobie antywirus usunął lub zablokował pliki. Jak korzystacie z antywirusów to trzeba xneolinks.exe, brazuzer.exe dodać do wykluczeń a najlepiej cały katalog z softem już na etapie ściągania i zrobienia update.
    1 punkt
  3. Szczerze mówiąc, w pierwszej chwili nie wiedziałem gdzie tego szukać, więc dla innych takich jak ja dodam, że klikamy na naszą nazwę usera w prawym, górnym, rogu i tam dopiero jest Billing & Purchases -> Manage Purchases, a docelowo przycisk Manage, gdzie znajduje się najnowsza wersja
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności