Autorzy pokazali mi dzisiaj zgłoszenia email wiec napiszę również na PIO, bo te same kwestie powtarzane wiele razy.
1.Jak przenieść licencje na inny komputer:
W panelu klienta na forum tworzymy ticket (pacz foto)
https://xneolinks.com/forums/support/
Kod licencji wpisujemy tylko wtedy kiedy chcemy zresetować licencję w przypadku innych zgłoszeń jak restart licencji kod wpisywać nie trzeba. Dla zgłoszenia ewentualnych błędów jest inna opcja również dostępna z panelu użytkownika nazywa się Bug Tracker. Raz na 24h można zresetować tylko jedną licencję. W miesiąc można zresetować tę samą licencję 3 razy ( więc użytkowniki premium maja dostępnych 6 resetowań kluczy(2x3) miesięcznie. Oczywiście te limity ( miesięczne) nie są sztywne i resetowanie kluczy nie jest i nie będzie prawdopodobnie płatne, ale osoby co nadużywają ciągłego resetowania kluczą ( zazwyczaj to osoby co nieprawidłowo robią update, inne) mogą zostać upomniane o dostosowania się do limitów. Foto (1)
2. Czy można przypisać licencje do email innego jak paypal, oczywiście można ale przed zakupem a nie po. Wystarczy w tytule płatności wpisać: email license twójdowolny@adresemail.net
3, Kiedy będzie dostępne demo > - Do końca przyszłego tygodnia zostanie zrobione DEMO z v 3.5.9 standard, tak jak pisałem zrobienie DEMO to nie taki prosty sposób bo chętnych do przerobienie polskiej DEMO wersji na wersję bez limitów jest bardzo dużo.
4. Jeśli po zakupie wyskakuje komunikat o błędzie licencji to znaczy że coś ( antywirus, zapora sieciowa) blokuje połączenie z serwerem licencyjnym, lub przy pobraniu lub instalacji te same programy usunęli z paczki instalacyjnej pliki.
Panel klienta, system zgłoszeń, system pobrania plików jest obecnie na tyle rozbudowany i prawie w 80% już w języku Polskim, ze nie ma sensu zadawać pytania supportowi przez email. Dotyczy to posiadaczy licencji. Support zaczyna pracę z sprawdzania zgloszen w panelu support i bugtracker jeśli zależy Wam na czasie to korzystajcie z tych narzędzi.
5, Jeśli uważacie, że jakiejś opcji czy funkcji brakuje wystarczy założyć temat w dziale "Propozycje dotyczące rozwoju" I jeśli nie będzie to życzenie tylko jednej osoby te zmiany zostaną wprowadzona jeżeli wykonalne z technicznego punktu widzenia.
6. Instrukcja obsługi ( krok po kroku) jak wiecie już jest gotowa i dostępna na forum zostało ją przetłumaczyć na Polski bo automatyczny tłumacz na forum to tylko translator, sukcesywnie będzie to zrobione.
7. Język Polski został dodany do forum, wybór na dole
8. Baza ogólnie dostępna będzie teraz dostępna z panelu klienta ( update raz na 30 dni) i będzie zawierać "marker". Osoby które wrzucają tą bazę na inne forum, blogi mogą stracić możliwość otrzymania takiej bazy.
9. Harwster już jest dostępny dla użytkowników wersji premium ( dostępny z poziomu menu Xneolinks), ale na razie tylko ok 30% założeń autorów zrealizowane, co nie znaczy że nie harwestuje. Nie jest założeniem autorów zrobić najlepszy harwester na świecie, są to dodatek dla tych co nie maja innych, profesjonalnych harwesterów. Priorytetem jest autosubmitter i tak pozostanie.