Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11.05.2016 uwzględniając wszystkie działy

  1. Po to jest support forum Tam Twojego postu niema. Wystarczy usunąć wszytko z katalogu xneolinks oprócz licencji i wgrać pliki z paczki w panelu klient ( raporty, projekty,ustawienia nie stracisz), wyłącz antywirus zęby nie usunął czegoś z paczki instalacyjnej w 99% usuwa przeglądarkę. Sprawdź czy folder gdzie xneolinks ma prawa zapisu, antywirus często te prawa cofa. Jeśli nie pomoże daj na suport TV dane oni popatrzą widzę, że są online. Problem jest lokalny głownię zlokalizować, ale jeśli masz antywirusa to na bank on usuwa pliki lub blokuje tworzenie lub zapisywanie do bazy danych
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności