Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.07.2016 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dziś, z perspektywy czasu, nie wiem, czy ukrywanie danych ma większe znaczenie. 1. Nie stwierdziłem, aby algorytm dewaluował wartość mocnej zapleczówki postawionej na tym samym IP albo z tym samym wpisem we Whois, co domena docelowa. Gdyby chcieli, to algorytm mógłby przypisywać przynależność domen do 1 właściciela, nawet czerpiąc dane z innych usług, z których wszyscy korzystamy (Gmail itd.) - pytanie, czy to jest efektywne operacyjnie (koszt przetworzenia tych informacji). 2. Z kolei, jeśli moderator SQT siądzie na zaplecze, to jakby nie było ukryte i czym by nie było, znajdzie wszystko, co chce. Po footprincie chociażby, a w zasadzie każdy SEO'wiec jakiś robi (nieświadomie).
    3 punkty
  2. Największe braki po stronie wydawców, aż chce się zacytować "sorry mamuski, taki klimat mamy" ale nie odnośnie wydawcó tylko sieci działajacych w Polsce. Convertiser ja Ci powiem tak po chłopsku ja z Galicji, Ty czep się reklamodawców, a wydawców szanuj bo to oni odwalaja cała robotę. Niedobrze mi sie robi jak słyszę że zawsze wydawca jest winny, albo nie douczony albo chodzi po cmentarzach i spisuje dane aby później zrobić ledy na chwilówkę naż nie chce się cytowac tych wszystkich bzdur. Prawda jest taka, narazie macie bardzo sprzyjające warunki, pozwalacie reklamodawcom na co tylko chcą i ta "wolna amerykanka" trwa
    2 punkty
  3. Tak. Nie używaj proxy. Kupuj IP pod XR, nie proxy. Używasz, palisz, zmieniasz. Używasz, palisz, zmieniasz...
    1 punkt
  4. Zacytuj proszę, gdzie mówimy o tym, że wydawca jest czemuś winny. Mówimy jedynie o brakach wiedzy na rynku. Jeśli mamy mówić konkretnie, to zadam kilka pytań: Ilu wydawców działa na feedach produktowych i buduje strony rzędu domodi & allani czy homebook w Polsce? (Nawet ostatnio wypuściliśmy API które mocno ułatwia pracę w tym temacie...) Ilu wydawców pracuje wyłącznie na arbitrażu ruchu? Ile serwisów wykonanych pod afiliację, to profesjonalnie wykonane serwisy, ze świetnie przygotowanym kontentem dla użytkownika i nie wyglądające jak doorway? Ilu wydawców buduje i monetyzuje bazy mailingowe? Ilu wydawców specjalizuje się w niszy cashbackowej, a ilu w kodach rabatowych? Ilu wydawców zarabia powyżej 1K PLN/dzień? Ilu wydawców z Polski odwiedza konferencje t.j. https://www.performancemarketinginsights.com/ ? Ilu wydawców z Polski działa międzynarodowo? ... Odpowiedź praktycznie na każde z tych pytań: <20, nie 100, nie 1K nie 10K jak na każdym rozwiniętym rynku. Na dojrzałym rynku (UK/US/DE) przeciętny sklep otrzymuje ~60% sprzedaży z afiliacji. W Polsce ~7%. Czy reklamodawcy nie chcą więcej? Chcą. Czy mają słabsze stawki i bardziej rygorystyczną walidację niż zagranicą? Otóż nie, jest m.w. tak samo. To dlaczego jest tylko 7%? Na to pytanie każdy może sobie odpowiedzieć sprawdzając strony pojawiające się w Google na hasła produktowe. @Hicarian, wydaje mi się, że dyskutujemy o branży, a nie o Twoim konkretnym przypadku (który już jest w trakcie rozwiązania). To świetnie, że podchodzisz poważnie do swojego projektu. Ale mówiąc o braku wiedzy, mamy na myśli ogół wydawców, a nie Ciebie.
    1 punkt
  5. Przed ręcznym wycinaniem nie ma w ogóle żadnego zabezpieczenia, bo operator ma takie narzędzia o istnieniu których podejrzewam my nawet nie domyślamy się. Ale powiem, że tak 3-4 lata temu były większe "skoki" na zaplecza, teraz bardziej "tolerancyjne" lub po prostu ban to nie to do czego dążą.
    1 punkt
  6. Odpowiadamy sobie na pytanie, które zadał Mion
    1 punkt
  7. Ale wiecie @Convertiser że Wydawca z Wami podpisał umowę i to wy musicie Wydawcy wypłacić pieniądze na czas, wydawcę nie interesuje to, że wam Reklamowadca nie zapłacił (do tego sieć powinna mieć zaplecze finansowe, by móc spełnić warunki umowy z wydawcą na właśnie takie przypadki). Wydawca może egzekwować od Was pieniądze, dlatego tłumaczenie, że Reklamodawca nam jeszcze nie zapłacił jest nie na miejscu. Bo tu nie chodzi o to, że Reklamodawca nie dostarczył do Sieci jeszcze raportów za dany miesiąc. W sytuacji jaka jest opisana wyżej: leady są zatwierdzone, przelewu brak. Za te cztery miesiące opóźnienia to Wydawca może oczekiwać od was nawet odsetek. Wyobrażacie sobie sytuację, że cztery miesiące zwlekacie ze spłatą pożyczki w jednej z tych firm? Tłumaczenie, że pracodawca nie wypłacił mi jeszcze pieniędzy takich firm nie interesuje. Jak już ktoś wyżej wspomniał: Reklamodawcy mają w d*** wydawców i Sieci. Wystarczy spojrzeć na informacje w Sieciach o tym kto znowu w danym miesiącu nie dostarczył Raportu na czas...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności