Zacytuj proszę, gdzie mówimy o tym, że wydawca jest czemuś winny. Mówimy jedynie o brakach wiedzy na rynku. Jeśli mamy mówić konkretnie, to zadam kilka pytań:
Ilu wydawców działa na feedach produktowych i buduje strony rzędu domodi & allani czy homebook w Polsce? (Nawet ostatnio wypuściliśmy API które mocno ułatwia pracę w tym temacie...) Ilu wydawców pracuje wyłącznie na arbitrażu ruchu? Ile serwisów wykonanych pod afiliację, to profesjonalnie wykonane serwisy, ze świetnie przygotowanym kontentem dla użytkownika i nie wyglądające jak doorway? Ilu wydawców buduje i monetyzuje bazy mailingowe? Ilu wydawców specjalizuje się w niszy cashbackowej, a ilu w kodach rabatowych? Ilu wydawców zarabia powyżej 1K PLN/dzień? Ilu wydawców z Polski odwiedza konferencje t.j. https://www.performancemarketinginsights.com/ ? Ilu wydawców z Polski działa międzynarodowo? ...
Odpowiedź praktycznie na każde z tych pytań: <20, nie 100, nie 1K nie 10K jak na każdym rozwiniętym rynku. Na dojrzałym rynku (UK/US/DE) przeciętny sklep otrzymuje ~60% sprzedaży z afiliacji. W Polsce ~7%. Czy reklamodawcy nie chcą więcej? Chcą. Czy mają słabsze stawki i bardziej rygorystyczną walidację niż zagranicą? Otóż nie, jest m.w. tak samo. To dlaczego jest tylko 7%? Na to pytanie każdy może sobie odpowiedzieć sprawdzając strony pojawiające się w Google na hasła produktowe.
@Hicarian, wydaje mi się, że dyskutujemy o branży, a nie o Twoim konkretnym przypadku (który już jest w trakcie rozwiązania). To świetnie, że podchodzisz poważnie do swojego projektu. Ale mówiąc o braku wiedzy, mamy na myśli ogół wydawców, a nie Ciebie.