Witam,
Małe podsumowanie w związku z informacjami o zamknięciu działalności:
1) Serwis codziennie realizuje ponad pół tysiąca tekstów które to moderowane są przez kilkuosobowy zespół moderacji a nad całością czuwa zewnętrzna firma programistyczna.
2) Kilkaset wypłat miesięcznie dla copywriterów realizowana jest stale co miesiąc bez żadnych zakłóceń (nie licząc zdarzających się kilkudniowych poślizgów gdy faktycznie przeoczę termin puszczenia przelewów za co przepraszam).
3) Miesięcznie wystawianych jest kilkaset faktur z czego 1-2 sztuki czasem się nie wystawią ale tylko dlatego, że po stronie klienta albo wyskoczy błąd albo nie uzupełni wszystkich danych w panelu (faktury te oczywiście później ręcznie dosyłamy).
Innymi słowy zlecenia realizują się na bieżąco jak również na bieżąco wypłacane są środki copywriterom co myślę widać wyraźnie. O żadnym zamknięciu/zawieszeniu/wstrzymaniu działalności nie mowy
Jedynym miejscem w którym faktycznie mamy dużo do nadrobienia i naprawienia jest komunikacja z naszymi użytkownikami poprzez help desk.
Uczciwie sprawa wygląda tak, że na 50% zgłoszeń jest w stanie odpowiedzieć moderacja i robi to na bieżąco zgodnie z terminami niestety drugie 50% zgłoszeń wymaga pełnego dostępu do bazy danych czy też księgowości i mogę to zrobić tylko ja. Natomiast od czerwca do początku października prowadzę działalność sezonową która pochłania większość mojego czasu i udaje mi się tylko odpowiadać tylko na część wiadomości których dostaję kilkadziesiąt dziennie. Sytuacja ta powtarza się cyklicznie co roku o tej porze za co bardzo przepraszam. Od teraz czas odpowiedzi zdecydowanie wzrośnie jak również pracujemy nad rozwiązaniem który da dostęp do odpowiednich narzędzi moderacji i tym samym dodatkowe osoby będą mogły odpowiadać na zgłoszenia.
Aktualnie przekopuję się przez kilkaset zaległych zgłoszeń tak, więc to co mogę obiecać to, że każdy dostanie odpowiedź.
Podsumowując - serwis działa bez żadnych zakłóceń a wręcz z miesiąca na miesiąc coraz bardziej rośnie. Jedynym elementem który szwankuje jest help desk za co raz jeszcze gorąco przepraszam i obiecuję poprawę. Póki co wracam do odpowiadania na zgłoszenia.
Pozdrawiam,
Maciej Matysik