@okazwłoka, brakuje mi pewnej funkcji - grupowania zaplanowanych zadań. W tym momencie jak wrzucam dodawanie tekstów to wszystko wchodzi harmonogram, problemem jest to, że np. mając wpiętych 100 wordpresów i wrzucając rozbudowane synonimy artykułów lub wiele tekstów z jednego pliku, które mają się publikować na przestrzeni czasu (miesiąc, dwa, pół roku - obojętnie), wszystko wpada do jednego wora i gdybym chciał coś usunąć to nie mam jak, bo nie wiem, które jest którym.
Czyli wrzucam art z synonimami lub plik wieloma artykułami i mam możliwość wyboru kategorii/tagu/folderu, gdzie byłyby umieszczone w harmonogramie. Dodatkowo można by było działać na nich np. usunąć całość z harmonogramu
Daj znać czy zrozumiałeś o co mi chodzi i czy jest możliwość wprowadzenia takiej funkcji, jeśli o mnie chodzi to byłaby bardzo przydatna, wydaje mi się, że inni też doceniliby taką rzecz;)
@Zloty_001, przykład, działający:
https://xxx.pl;login;haslo;wordpress;;;xmlrpc.php;wp-admin;wp-login.php;