Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.01.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Też za tym jestem i wiele widziałem już powtórek z tego postulatu. Taki pomysł miałby jeszcze inną zaletę, gdyby uzasadnienie odrzutu musiałoby dobić do jakiegoś minimum znaków. Wtedy zleceniodawca miałby chwilę na zastanowienie, czy warto pisać długie uzasadnienie i czy aby na pewno fajnie jest odrzucać czyjąś pracę, czy nie lepiej te wskazówki wypisać oddając tekst do korekty. W zasadzie to nie wiem czy zleceniodawca widzi, ile czasu na pisanie poświęcił copywriter. Z tego co wiem z kontaktu ze zleceniodawcami, nie widzą oni nawet poprawnej kwoty netto, która skapnie copywriterowi. Dostałem zrzut ekranu. Kwota była wyższa niż faktycznie. Dodałbym jeszcze - tak na marginesie - opcję zarezerwowania drugiego tekstu, gdy jeden jest w trakcie korekty. Na korektę mamy w końcu dobę, zlecenia potrafią zniknąć w kilka sekund po wystawieniu.
    1 punkt
  2. Czy będzie ostatecznie wprowadzony obowiązek uzasadniania odrzucenia tekstu? Przez pół roku trafił mi się chyba trzeci odrzucony i to jest naprawdę mocno frustrujące, kiedy spędzi się na pisaniu dwie godziny, wszystko jest wedle wskazówek ze zlecenia i nic z tego ostatecznie nie wynika. Jeśli coś jest naprawdę nie tak a nie jest to tylko rozmijanie się ze zleceniodawcą w kwestii wyobrażenia na dany temat, to jednak chciałabym wiedzieć co było jego zdaniem źle, żeby móc wyciągać jakieś wnioski na przyszłość. Takie "nie bo nie" niewiele wnosi.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności