Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.10.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Uważam, że jeśli już wprowadza się oceny, to należy ujawnić tożsamość osób, które je wystawiają - bez tego copywriterzy nie mają okazji się odwołać, nie mówiąc już o tym, żeby samemu dla siebie przejrzeć dany tekst po raz kolejny i zastanowić się, co mogło się ewentualnie nie podobać zleceniodawcy. Anonimowe oceny sprawiają, że każdy może sobie wstawić co chce, nawet "dla beki" albo ze zwykłego lenistwa, bez żadnej argumentacji, a copywriterzy będą musieli potem ponosić konsekwencje finansowe czyjejś nieuzasadnionej frustracji. Nie mówię, że każda ocena będzie nieobiektywna, ale jednak ryzyko jest spore.
    1 punkt
  2. Zamiast moderowania zleceń wystarczy dodać funkcję "zgłoś" - zarówno przy zleceniach jak i poprawkach.
    1 punkt
  3. Zlecający mają zbyt duże wymagania nieadekwatne do wybranego rodzaju tekstu. Odrzucanie tekstów woła o pomstę do nieba, komentarze są śmieszne. 2 przykłady z dzisiaj: - tekst preclowy: za dużo wykrzykników w treści, forma tekstu nie pasuje (ło matko) - pewnie miało być zlecenie tekstu zapleczowego, a nie precla (taniej) - opis do katalogu: "miał być opis na kategorie sklepu w którym sprzedawany jest..." (ło matko) - pewnie miał być tekst tematyczny, a nie opis do katalogu (taniej). Widzę, że to copy są brani za mordę, ale tu trzeba za mordę wziąć zlecających, bo to nawet śmieszne nie jest. Podobnie jest u konkurencji, z tym że tam odrzucając tekst zlecający nawet nie musi napisać czemu odrzuca.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności