Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.02.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Pewnie odjechałem od tematu, ale napisałem, to zostawiam. Najbardziej boją się tej automatyzacji procesów marketingowych i sprzedażowych wszyscy ci, którzy nie dają Klientowi żadnej wartości dodanej poza niską ceną. Tak, jak smartfony miały nam zastąpić komputery stacjonarne, tak automatyzacja nie wykluczy koncepcji, kreatywności. Zawsze będzie miejsce dla człowieka. Kawa w Starbucks nigdy nie będzie kawą w zaprzyjaźnionej kawiarni. Co z tego, że proces zautomatyzowany. No, chyba, że rozmawiamy o markach i produktach masowych (np. FMCG), to tam wiadomo, że nie ma większej "sztuki" w produkcji przekazu, targetowaniu. SP. Im bardziej wszystko dookoła zautomatyzowane, tym bardziej w decyzjach konsumenckich szukamy właśnie ludzi i relacji. Rynek się zmienia. Będzie mniej pracy dla osób, które robią segmentację ręcznie, a więcej dla tych którzy klapią algorytmy. Jak w jednym miejscu kończą się surowce w kopalni złota, to znaczy, że trzeba szukać nowej. Na pewno będzie coraz ostrzejsza segmentacja i profesjonalizacja konkretnych specjalizacji. Będzie mniej czasu dla tych, którzy nie nadążają i nie zmieniają kwalifikacji. Przy tym polecam prostą, ale obrazotwórczą prelekcję o przepływie kapitału między rynkami, roli innowatorów i tych, którzy podążają za resztą (jak będzie Was wkur*ała maniera Romana, to dajcie mu szansę, warto posłuchać):
    1 punkt
  2. Podobno SI ma się uczyć od użytkowników sieci. Ciemno to widzę skoro ponad 90% jej użytkowników to debile...
    1 punkt
  3. Obecnie żeby robić skuteczne seo i ogólny marketing internetowy trzeba obrazowo mówiąc mieć więcej "oleju w misce olejowej" jak 5-10 lat temu dla tego tak dużo osób wypadło z obiegu i robi co innego. Żaden automat czy system tego nie załatwi. To ciągła praca, inwestowanie w siebie, w swój rozwój w narzędzia, zasoby, testy, testy, testy. Branża SEO nie znika i nie zniknie ona transformuje się razem z algorytmem wyszukiwarek, serwisów społecznościowych, inne
    1 punkt
  4. Z tym "klikaniem" to już od dawna słyszę. Jako że mam z IT najwięcej wspólnego to branża ta, moim zdaniem, wiedzie prym. Przecież wystarczy kliknąć parę razy. Reinstalacja systemu, konfiguracja oprogramowania.... Wszystko co związane z komputerem to "tylko klikanie". Ale aby klikać to trzeba wiedzieć co i gdzie.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności