Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.07.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jak wyżej, wystarczy, że ktoś się nie loguje, tylko ma otwartą w przeglądarce zakładkę ze zleceniami i ją co rano odświeża. Zgodnie z zacytowanym zapisem obowiązuje go regulamin z dnia logowania, jeśli mamy się trzymać jakichś komunikatów. Już pomijając fakt, że takie zmiany po prostu nie z uprzejmości, ale zwyczajnej kultury wobec użytkowników powinno się przesyłać w komunikacie mailowym. Z drugiej strony jakoś mnie to nie dziwi. Od 24 czerwca czekamy na realizację zapewnienia, że " w ciągu godziny wyjdzie komunikat mailowy o zmianach" dotyczący progu procentowego odrzuconych tekstów. Mam wrażenie, że w tej kampanii proklienckiej ktoś zapomniał, jak się wysyła mailingi.
    1 punkt
  2. Wypalenie zawodowe nie puka jeszcze do drzwi? Toż to pracoholizm w pełnej krasie A serio — to się chwali. Chowanie głowy w piasek nie rozwiązuje problemów — wręcz przeciwnie. Proszę pamiętać o tym, że po drugiej stronie są ludzie, którym może się nie podobać ciągłe kopanie „nowym” niekoniecznie dla nich „dobrym". Jeśli obdarzacie nas newsami, które nie są dla nas korzystne i coraz częściej podnosicie poprzeczkę — może nam się to nie podobać. Równowaga musi być — jak wszyscy to wszyscy, babcia też. Wrrrrróć — zleceniodawcy. Wiem, że żądam sprawiedliwości w stylu „ ja nie zjadłem tygrysa, to mogę liczyć na to, że on nie zje mnie", ale obie strony powinny być dla Pana równie ważne. Copy i zleceniodawcy — zarówno bez jednych, jak i drugich biznesu Pan nie zrobi. Dlatego, jeśli obdarza nas Pan jakimś „dobrodziejstwem”, zleceniodawców również Pan powinien do czegoś zobowiązać na naszą korzyść.
    1 punkt
  3. Dzień dobry, @Baba Jaga, gdybym Państwa nie lubił, nie odpisywałbym na forum o każdej porze dnia i nocy Mógłbym zastosować strategię innych platform (tj. "głowa w piasek") Jeśli zaś chodzi o sam system ocen - wiadomo, że nie da się wymyślić idealnego systemu, który działa sprawiedliwie dla wszystkich kilkunastu tysięcy copywriterów. Zawsze może trafić się sytuacja, w której klient bezpodstawnie wystawia zbyt niską ocenę. Wtedy wkracza administrator, który weryfikuje taką ocenę Dlatego też raz jeszcze powtarzam - gdyby zdarzyło się, że ktoś w wyniku niesprawiedliwego oceniania "wypadnie" poniżej średniej 4,75, proszę o kontakt, a od ręki się tym zajmiemy Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
    1 punkt
  4. To może wprowadzić w systemie opcję, aby każdy mógł wybrać czy chce takie informacje dostawać czy nie Ja osobiście wolałabym. I tak każdego dnia przychodzi sporo maili o zaakceptowanych tekstach itd.
    1 punkt
  5. Chyba ten brak jakichkolwiek informacji w ostatnim czasie jest najgorszy.
    1 punkt
  6. Dzień dobry, @KamiX, od strony klienta jest to w zbliżonym kształcie wdrożone - w sugerowanych stawkach jest zapisane, że zastosowanie stawki wyższej niż 9 zł brutto/1000 znaków ze spacjami spowoduje, że zamówienie zajmą się tylko najlepsi copywriterzy. Z kolei po 48 godzinach od złożenia zamówienia, jeśli żaden copywriter nie napisze w zamówieniu ani jednego tekstu, wysyłany jest mail sugerujący podwyższenie stawki Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności