Miałam chwilę i cofnęłam się (boszszsz, jak to zabrzmiało ) do 1 czerwca. Przytoczyłam poniżej sprawy, które już zostały załatwione i te, które nie zostały czasem nawet skomentowane. Może łatwiej będzie Panu Bartłomiejowi, ponieważ faktycznie ostatnio dużo piszemy na forum
Wyjaśnione, wprowadzone i " w trakcie"
1. Czas oczekiwania 7 dni na akceptację tekstu — wyjaśnione, że to kompromis pomiędzy żądaniami zleceniodawców i copy. Zmian nie będzie.
2. Multikonta, blokowanie tekstów — w trakcie
3. Powiadomienie zleceniodawców o kwocie "na rękę" - w trakcie
4. 1 dzień na przelew — w trakcie
5. Współczynnik tekstów odrzuconych — w trakcie (lub zrobione, nie mam wglądu)
6. Rachunek plus umowa na maila, nic nie trzeba odsyłać — zrobione
7. "Powiadomienie Klientów, że zastosowana stawka może być zbyt niska. Oprócz tego dołączamy również od razu możliwość podniesienia stawki" (cytat GC) - zrobione Nasze propozycje
1. System ocen — wprowadzony, aczkolwiek padł pomysł, żeby teksty nieocenione automatycznie otrzymywały 5 ze względu na sporą ilość nieocenianych tekstów
2. Tekst zwrócony do poprawy nie powinien blokować możliwości przyjęcia nowego zlecenia (na poprawę jest czas 24h)
3. Mailing do copy o wszystkich zmianach na GC
4. Unormowanie czasu realizacji tekstów w przełożeniu na ilość godzin (propozycja była min. 6h za tekst bodajże do 3000 lub 4000 znaków, każde kolejne 1000 znaków to kolejna godzina)
5. Archiwum tekstów — tekst odesłany do poprawy powinien być tam widoczny z adnotacją "do poprawy"
6. Możliwość ukrywania zamówień przez copywriterów — tych zamówień, które ich nie interesują oraz blokowanie zleceniodawców
7. Rozbudowana możliwość filtrowania tekstów — np. według branż, czy rodzaju (precel, zaplecze, artykuł)
8. Zabronienie zleceniodawcom możliwości zmiany warunków zlecenia po jego akceptacji — wielokrotne odsyłanie do poprawy i "dokładanie" coraz to nowych wymagań
9. Ruchome w zależności od ilości (lub kwoty) zrealizowanych tekstów progi prowizyjne (dowartościowanie dużo piszących copy)
10. Warto wprowadzić minimalną ilość znaków w uzasadnieniu zleceniodawcy, np. 30 znaków i konieczność merytorycznego uzasadnienia
11. Jasny i czytelny podział tekstów na precle, zaplecza i artykuły oraz minimalne ceny dostosowane do konkretnych rodzajów tekstów
12. Giełda tekstów — i tutaj pozwolę sobie wypowiedzieć się, ponieważ dotąd nie podejmowałam tego tematu. Świetny pomysł. Bywa, że akurat żaden temat mnie nie interesuje, mam czas i mogę coś napisać. Coś wartościowego, z mojej branży, co mogłoby spodobać się zleceniodawcom. Myślę, że giełda tekstów byłaby z korzyścią dla obu stron.
Uffff ... tyle.