Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.08.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cały czas zachodzę w głowę w czym problem, przecież nikt nikogo nie zmusza aby pisał teksty za śmieszne stawki. Widzę za to, że garstka osób chce narzucać wszystkim innym co mogą a czego nie. Karanie za niskie stawki? za niskie oceny? Przecież mam prawo zaproponować taką kwotę jaka mi odpowiada, za to autor może się roześmiać i zwyczajnie "olać" moje zlecenie. W końcu tym reklamuje się platforma GC i dlatego też zdecydowałem się z niej skorzystać. Co zabawniejsze jedna z osób udzielających się w tym wątku stwierdziła że dopiero raczkuje jeśli chodzi o teksty seo... Poważnie? Przecież do podstawa jeśli chodzi o pisanie treści do internetu - bez względu na to czy jest to tekst tematyczny, specjalistyczny czy zaplecze. Niestety, ale bez tego nie możemy mówić o wysokiej jakości tekstu, więc tutaj raczej nie oczekiwał bym zleceń za wielkie pieniądze... Jestem po swoim pierwszym zleceniu (myślę, że stawka za 1000 zzs była naprawdę dobra) i jestem zadowolony z tego co otrzymałem. Jakość i czas realizacji na duży +, kontakt z autorem również. Chce jednak dla testów zlecić tekst za niższą stawkę i zobaczyć czy ktoś go napisze, i jeśli tak jakiej będzie jakości. Mam do tego pełne prawo, ale jak widzę niektórzy najchętniej dali by mi bada i to dożywotniego. Powiem więcej, oferowana kwota nie jest gwarancją jakości tekstu, o czym miałem okazje się już kilka razy w życiu przekonać. Czasem można otrzymać zdecydowanie lepsze teksty za niższe stawki. Niestety, ale niektórzy przeceniają swoje umiejętności, a później płacz dlaczego tekst trafił do poprawki czy został odrzucony. Taka moja rada na koniec. Skoro posiadane umiejętności są tak wysokie, to po co pisać na platformach dla copy? Przecież można założyć własną działalność gospodarczą i samemu określać stawki za swoje usługi. Jeśli ktoś uważa, że należy mu się 50zł za 1000zzs to niech tyle kasuje.
    3 punkty
  2. Dzień dobry, Właśnie restartujemy serwer, problemy niedługo powinny ustąpić - przepraszam Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
    1 punkt
  3. Miałam chwilę i cofnęłam się (boszszsz, jak to zabrzmiało ) do 1 czerwca. Przytoczyłam poniżej sprawy, które już zostały załatwione i te, które nie zostały czasem nawet skomentowane. Może łatwiej będzie Panu Bartłomiejowi, ponieważ faktycznie ostatnio dużo piszemy na forum Wyjaśnione, wprowadzone i " w trakcie" 1. Czas oczekiwania 7 dni na akceptację tekstu — wyjaśnione, że to kompromis pomiędzy żądaniami zleceniodawców i copy. Zmian nie będzie. 2. Multikonta, blokowanie tekstów — w trakcie 3. Powiadomienie zleceniodawców o kwocie "na rękę" - w trakcie 4. 1 dzień na przelew — w trakcie 5. Współczynnik tekstów odrzuconych — w trakcie (lub zrobione, nie mam wglądu) 6. Rachunek plus umowa na maila, nic nie trzeba odsyłać — zrobione 7. "Powiadomienie Klientów, że zastosowana stawka może być zbyt niska. Oprócz tego dołączamy również od razu możliwość podniesienia stawki" (cytat GC) - zrobione Nasze propozycje 1. System ocen — wprowadzony, aczkolwiek padł pomysł, żeby teksty nieocenione automatycznie otrzymywały 5 ze względu na sporą ilość nieocenianych tekstów 2. Tekst zwrócony do poprawy nie powinien blokować możliwości przyjęcia nowego zlecenia (na poprawę jest czas 24h) 3. Mailing do copy o wszystkich zmianach na GC 4. Unormowanie czasu realizacji tekstów w przełożeniu na ilość godzin (propozycja była min. 6h za tekst bodajże do 3000 lub 4000 znaków, każde kolejne 1000 znaków to kolejna godzina) 5. Archiwum tekstów — tekst odesłany do poprawy powinien być tam widoczny z adnotacją "do poprawy" 6. Możliwość ukrywania zamówień przez copywriterów — tych zamówień, które ich nie interesują oraz blokowanie zleceniodawców 7. Rozbudowana możliwość filtrowania tekstów — np. według branż, czy rodzaju (precel, zaplecze, artykuł) 8. Zabronienie zleceniodawcom możliwości zmiany warunków zlecenia po jego akceptacji — wielokrotne odsyłanie do poprawy i "dokładanie" coraz to nowych wymagań 9. Ruchome w zależności od ilości (lub kwoty) zrealizowanych tekstów progi prowizyjne (dowartościowanie dużo piszących copy) 10. Warto wprowadzić minimalną ilość znaków w uzasadnieniu zleceniodawcy, np. 30 znaków i konieczność merytorycznego uzasadnienia 11. Jasny i czytelny podział tekstów na precle, zaplecza i artykuły oraz minimalne ceny dostosowane do konkretnych rodzajów tekstów 12. Giełda tekstów — i tutaj pozwolę sobie wypowiedzieć się, ponieważ dotąd nie podejmowałam tego tematu. Świetny pomysł. Bywa, że akurat żaden temat mnie nie interesuje, mam czas i mogę coś napisać. Coś wartościowego, z mojej branży, co mogłoby spodobać się zleceniodawcom. Myślę, że giełda tekstów byłaby z korzyścią dla obu stron. Uffff ... tyle.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności