Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09.08.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Na 99% algorytm tego systemu nie jest taki "mundry", on nie umie więcej, niż zwykły kalkulator, a średnia ocena jest wyłącznie uzależniona od ostatecznej noty, jaką ewentualnie wystawia zlecający tekst. Nie podejrzewam też próby wyłudzenia tekstu, bo to mógłby zrobić, nawet skuteczniej, przez odesłanie do poprawy właśnie. Prawdopodobnie jest to podyktowane szczerą troską i empatią, ale też niewiedzą w tej kwestii bądź nieuzasadnioną bojaźnią, że musiałby zmienić kryteria i dopłacić za dodatkowe zzs. Może też być tak, że "klient" jest w tym wypadku jedynie pośrednikiem segregującym teksty, a faktyczny zleceniodawca (firma), to jemu osobiście kazała dopisać to "coś". W związku jednak z tym, że nie potrafi/nie chce mu się - zlecił to Tobie - mailowo, jak rozumiem, żeby nie zostawić śladów/dowodów swego nieróbstwa. Dumnie przedstawi to szefowi jako swoje, zyskując przy okazji pretekst do prośby o możliwość szybszego opuszczenia stanowiska pracy w piątkowe, wczesne popołudnie. Może być i tak, że w ten sposób, chce uzyskać Twój e-mail, gdyż: a) spodobałaś mu się i ma wobec Ciebie prywatne zamiary; b) chce zlecać Ci teksty poza GC, czego nie może zaproponować wprost, żeby nie złamać regulaminu.
    4 punkty
  2. Jakby system wręczał piątki za każdy nieoceniony tekst, byłoby jeszcze gorzej. Wtedy to dopiero byłoby niemiarodajne. Jak nie jestem zwolennikiem ocen, tak wprowadzenie do niego jakichkolwiek automatycznych not, byłoby ogromnym błędem.
    2 punkty
  3. Osoba zleci 5 tekstów, weźmie je Jaś, wszystkie zostaną ocenione. Druga osoba zleci 50 tekstów, klepnie je Małgosia, ale zleceniodawca nie oceni ani jednego. I jaki to przelicznik dla "lepszych copy" ? Trzeba by było wymusić ocenianie, aby ocena tak czy siak była, bez tego jest system kompletnie nie miarodajny.
    2 punkty
  4. Nie da się o tym nie wiedzieć, skoro wyskakuje Ci okno które musisz zamknąć. Czemu nie oceniają ? Bo to bez kompletnie bez sensu. Jak się nie podoba to dajesz do poprawy, a później już ew. nie współpracujesz z tym copy. Jak się podoba to i tak wrócisz do niego albo zlecisz komukolwiek jak Ci specjalnie nie zależy na konkretnym copy. Poza tym i tak nie widać średnich tego copy, tylko zaakceptowane/odrzucone, więc te gwiazdki są nie wiem po co. Dodatkowo ten sam tekst może jednemu się bardzo podobać, a drugi powie że takiego szajsu dawno nie widział. Ocenianie trochę na siłę jak dla mnie.
    2 punkty
  5. Po namyśle przyznaję Ci rację. To dopiero byłoby zafałszowanie wyników . System ocen straciłby swoją funkcjonalność, na którą postawił GC. Skoro już oceny są i nie zapowiada się na zmiany, lepiej w tę stronę. Lepiej dla GC W tej kwestii trudno znaleźć optymalne rozwiązanie.
    1 punkt
  6. I po szkoleniu Program na pozór może wyglądać niepozornie, ale jak zapozna się z zaawansowanymi funkcjami, których nie widać na pierwszy rzut oka to uświadamiasz sobie, jaki potencjał w nim drzemie Polecam i dzięki za odpowiedzi na wszystkie pytania na szkoleniu!
    1 punkt
  7. Dzień dobry, Temat był już kilka razy poruszany na tym forum - w poprzedniej wersji systemu ocen wystawianie ich było obowiązkowe, co doprowadzało do tego, że niektórzy klienci oceniali teksty "na chybił trafił", gdyż nie zajmowali się weryfikacją merytoryczną/stylistyczną tekstu. Niektórzy klienci rozpatrują setki tekstów dziennie, nie jest więc możliwa ocena każdego z nich. Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
    1 punkt
  8. Oceny nie są dla zleceniodawców, tylko w sumie po to, żeby wyselekcjonować lepszych copy do pisania zleceń powyżej 9zł/1000zzs. To jest myślę główne założenie całego systemu oceniania. Zleceniodawcy widzą przy nazwisku ilość tekstów zaakceptowanych i odrzuconych, więc w sumie dla nich nie ma nawet informacji, czy ktoś miał jedną ocenę 3, czy może same trójki.
    1 punkt
  9. Dzień dobry, @Zidel94, taka zmiana nie zostanie wdrożona - w takim przypadku cały system ocen straciłby sens istnienia, skoro wszyscy copywriterzy mieliby średnie ocen większe niż np. 4,97, do czego doprowadziłoby wdrożenie automatycznych ocen "5" za każdy nieoceniony tekst. To, że tekst nie został oceniony nie oznacza, że był idealny - może to być np. kwestia tego, że klient nie przeczytał go wnikliwie, pasuje mu tylko "z grubsza". Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
    1 punkt
  10. 8 osób zarejestrowało się ale abonament jest niezapłacony a w opisie było napisane, że licencja ma być AKTYWNA. Czyli zapłacony abonament na czas szkolenia 13 osób zarejestrowało się na email na który nie ma licencji Xneolinks premium. Po co to robić jeśli i tak nie będzie dostępu do szkolenia? Jeśli ktoś nie wie na jaki email ma licencje może to zobaczyć w panelu klienta obok kluczy lub otwierając w notepad++ plik license.lic. Plik znajduje się w katalogu głównym aktywnej i zainstalowanej wersji Xneolinks. Wiem, że są osoby co kupili Xneolinks Premium na spółkę ( co jest złamaniem umowy licencyjnej ale za to jeszcze nikogo nie zbanowano) czyli mają po jednym kluczu ale pisać do admina maili i oczekiwać, że 2 osoby będą mogli uczestniczyć w szkoleniu to już szczyt
    1 punkt
  11. Rozumiem. Nie stosuję takich spacji. Ogólnie korzystam tylko z funkcji, jakie oferuje edytor GC — właśnie dlatego, żeby nie robić problemów drugiej stronie. Nie wiem, jak inni.
    1 punkt
  12. PaulMott — lubię Cię czytać, poczucie humoru lvl mistrz
    1 punkt
  13. Optymalna długość to ta która najbardziej Ci się opłaca. Im dłuższe tym więcej punktów max 6000 znakow.
    1 punkt
  14. @Toto Wiele razy tak miałem, często usuwane są frazy z nazw wizytówek na samą nazwę firmy. Możesz znów edytować wizytówkę i zmienić na poprzednią nazwę.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności