Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.09.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dzień dobry, przepraszam (w imieniu swoim i zespołu) za kłopot jaki wystąpił w ten weekend. To był problem czysto techniczny (związany z importem do systemu antyplagiatowego). Problem został zgłoszony i naprawiony w ciągu kilkunastu godzin w weekend przez programistów. Przyznaję, nasza reakcja mogła być szybsza. Ta sytuacja nauczyła nas paru rzeczy. W związku z tym wprowadzamy zmiany w obsłudze platformy: - będziemy w weekend oraz zwykłe dni w godzinach wieczorny wprowadzali "dyżury", które pozwolą szybciej reagować na takie sytuacje - od dzisiaj p. Renata będzie na bieżąco obserwowała to forum i odpowiadała na wszelkie wątpliwości. Pragnę zaznaczyć, bardzo szanujemy naszych partnerów (copywritetów, dziennikarzy, klientów). Myślę, że wiele problemów rozwiązujemy bardziej elastycznie i cześciej na Państwa korzyść niż Pan Bartek. Sytuacje takie jak w ten weekend to po prostu doświadczenie, które nas uczy i dzięki temu będziemy lepsi. Jeszcze raz przepraszam za niedogodności związane z systemem jakie miały miejsce w ten weekend. Paweł Strykowski CEO WhitePress
    6 punktów
  2. Ledwie dwa tygodnie, a już zasadziliscie kopa byłemu właścicielowi. No słabe to bardzo i przykre. Tymbardziej, że jest raczej odwrotnie. Kontakt z Waszej strony na tym forum od dwóch tygodni jest niemal zerowy. Kiedy pojawiła się awaria, brak jakiejkolwiek informacji z Waszej strony (a wystarczyło napisać, że wiecie i naprawiacie i tylko tyle). Co do samej awarii to nie ma problemu. Zawsze jakaś awaria się pojawi. Nie ma serwisu internetowego, w którym nigdy nie pojawiłaby się jakakolwiek awaria. Szybko została usunięta i nie ma dramatu.
    3 punkty
  3. Powiem tak, współpracę z GoodContent cenię i z panem Bartłomiejem rzeczywiście można było spraw załatwić, ale też nie idealizujmy. Sporo zmian przez nas postulowanych nie wprowadzono w życie m.in. klienci dalej widzą inną kwotę netto dla copy niż my, co podczas negocjacji cenowych sprawia wiele kłopotów. Nawet dzisiaj miałam taką sytuację.... Dodatkowo klient może w zasadzie bez żadnego uzasadnienia odrzucić tekst, bo mu się nie podoba, nie podając merytorycznych argumentów. Tak portal się nawet reklamuje. Druga sprawa - Pan Bartłomiej też odpisywał na wiadomości, które mu pasowały. Potrzebowałam załatwić jedną sprawę powiedzmy "kredytową" i niestety jej już nie załatwię, bo portal sprzedano. Wszystko toczyło się ponad rok i przez to zwolniona z banku dyscyplinarnie zostanie jedna osoba. Ale oczywiście liczę na dalszą owocną współpracę z GC po przejęciu portalu przez nową firmę
    2 punkty
  4. Mieliśmy sporo. Któregoś pięknego wieczoru usiadłam i zebrałam. Zamieszczam poniżej nieco przeredagowane. Jeśli coś pominęłam, forumowicze dopiszą. Cieszy wyciągnięcie wniosków i kontakt. Mam nadzieję, że teraz to już ' z górki" Nasze propozycje 1. System ocen — ustawiony zbyt wysoki pułap umożliwiający pisanie lepiej płatnych tekstów 2. Tekst zwrócony do poprawy nie powinien blokować możliwości przyjęcia nowego zlecenia (na poprawę jest czas 24h) 3. Mailing do copy o wszystkich zmianach na GC 4. Unormowanie czasu realizacji tekstów w przełożeniu na ilość godzin (propozycja była min. 6h za tekst bodajże do 3000 lub 4000 znaków, każde kolejne 1000 znaków to kolejna godzina) 5. Archiwum tekstów — tekst odesłany do poprawy powinien być tam widoczny z adnotacją "do poprawy" 6. Możliwość ukrywania zamówień przez copywriterów — tych zamówień, które ich nie interesują oraz blokowanie poszczególnych zleceniodawców 7. Rozbudowana możliwość filtrowania tekstów — np. według branż, czy rodzaju (precel, zaplecze, artykuł) 8. Zabronienie zleceniodawcom możliwości zmiany warunków zlecenia po jego akceptacji — wielokrotne odsyłanie do poprawy i "dokładanie" coraz to nowych wymagań 9. Ruchome w zależności od ilości (lub kwoty) zrealizowanych tekstów progi prowizyjne (dowartościowanie dużo piszących copy) 10. Warto wprowadzić minimalną ilość znaków w uzasadnieniu oceny przez zleceniodawcę, np. 30 znaków i konieczność merytorycznego uzasadnienia 11. Jasny i czytelny podział tekstów na precle, zaplecza i artykuły oraz minimalne ceny dostosowane do konkretnych rodzajów tekstów 12. Giełda tekstów 13. Czas oczekiwania 7 dni na akceptację tekstu powinien zostać skrócony do 4 dni 14. "Wyłapywanie" i banowanie multikont, zapobieganie blokowaniu wielu tekstów przez jednego copy pod wieloma pseudonimami 15. Powiadomienie zleceniodawców o kwocie "na rękę" , jaką otrzymuje copy za tekst 16. Przelew w 1 dzień.
    1 punkt
  5. Oczywiście będziemy starali się, aby "giełda tekstów" była dla Państwa, abyście to Wy mieli możliwości sprzedania tekstów, które nie odpowiadały innym klientom. Co do kontaktu, będę starała się na bieżąco odpowiadać na Państwa pytania na forum, poza tym jestem dostępna pod mailem kontakt@goodcontent.pl i również odpowiadamy na wszystkie wiadomości, aby nasza współpraca była na najwyższym poziomie - takim jaki oczekujecie. Czekam na Państwa nowe propozycje, które mogłyby usprawnić pracę. Będziemy analizować wszystkie Państwa pomysły. Pozdrawiam, Renata Kasperek GoodContent.pl
    1 punkt
  6. Forum się spusło i w sumie nie wiadomo o który poniedziałek chodzi ale jeżeli aktualne to konto o nazwie ins na dodawarka.i4a.pl
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności