Dobry wieczór,
postaram się tutaj odpowiedzieć na wszelkie uwagi.
1. Rzeczywiście w tym artykule nie ma nic odkrywczego, ale są pewne osoby, które nie rozumieją jak się liczą podatki i dlaczego otrzymują tylko niecałe 60% z "budżetu brutto". Więc to bardziej materiał edukacyjny.
2. Na dzisiaj pracujemy bardziej nad tym co widzi copywriter, chcemy do tygodnia te widoki zakończyć i wtedy przejdziemy do widoków reklamodawcy. Myślę, że do poniedziałku skończymy okno "Finanse", potem w kolejnych dniach poprawimy widok zleceń i archiwum. Ma być tak, żeby już na liście twórca widział ile zarobi netto (szacowana kwota, bez zaokrągleń) oraz żeby ten widok był zależny od tego czy ma działalność gospodarczą czy też nie ma.
3. Na pewno zrobimy tak, że Zamawiający będą widzieli ile zarabia copywriter i posługiwali się kwotą netto (bez VAT, tak to jest wśród firm), jestem przekonany, że to też wpłynie na ceny. Taka poprawka planowana jest jeszcze w tym miesiącu. Przy okazji zmienimy inne rzeczy w widoku Zamawiającego, np. kreator zamówienia tak, żeby opisy i wytyczne do tekstów były jaśniejsze i wyczerpujące.
4. Będziemy wszystkie zmiany do platformy komunikowali w ten sposób jak dzisiaj, czyli wpis blogowy, facebook i tutaj. Raz na miesiąc wyślemy email (unikamy tej formy, bo się kojarzy ze spamem).
5. Z inne rzeczy, które może nie wszystkich interesują to:
poprawiliśmy wygląd fanpage (https://www.facebook.com/goodcontentpl/)
poprawiliśmy graficznie sekcję blogową strony glównej (grafiki i wstępna korekta tekstów) https://goodcontent.pl/blog/
przejrzeliśmy wszystkie starsze zalegające ogłoszenia i zwróciliśmy się do reklamodawców o wyraźne powiększenie stawki wynagrodzenia (to będzie stała procedura).
Paweł Strykowski
CEO WhitePress