Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.10.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Co do samego sytemu ocen nic nie mam. Problem polega tylko na tym, że duża część klientów ma tendencję do tego, że oceny wystawia wtedy, kiedy w tekście coś jest nie tak i jest to ocena poniżej 5. Natomiast rzadziej chce im się wystawiać 5. Ostatnio miałem taką sytuację. Napisałem dla jednego klienta 12 tekstów. Jeden z nich oceniony został na 4 z komentarzem, że w tekście są literówki. Rzeczywiście było parę literówek, więc nie mam pretensji o ocenę 4. Ale pozostałe 11 tekstów nie zostało ocenionych. Rozumiem, że jeśli coś byłoby w nich nie tak to klient oceniłby je na 4 tak jak ten jeden tekst. Skoro tego nie zrobił no to czemu nie ocenił ich na 5. Ogólnie mówiąc kolokwialnie trochę jest tak, że jak z tekstem jest coś nie tak, nawet mały błąd to klienci z chęcią dowalają ocenę mniejszą niż 5. Natomiast jeśli tekst jest bardzo dobry to duża część klientów uznaje to za coś całkowicie normalnego, nic szczególnego i wówczas nie widzi potrzeby wystawienia 5. Po prostu akceptuje tekst i już. Nie wiem, może tylko ja tak mam, więc nie chce się wypowiadać za wszystkich. Ale ja mam ocenionych ledwie z 30% wszystkich tekstów. Oczywiście ktoś może powiedzieć, że klient nie ocenił pozostałych 11 tekstów, bo w nich też zauważył jakieś błędy i musiałby wystawić za wszystkie 4, ale nie zrobił tego, bo z dobrego serca nie chciał szkodzić copy. Ale w takim razie to też jest pewien mankament systemu ocen. Wydaje mi się, że nie ma idealnego rozwiązania na system ocen i zawsze znajdzie się "coś nie tak". Dlatego myślę, że jeśli chodzi o ten dostęp do tekstów najlepiej płatnych to oprócz ocen pod uwagę należałoby brać ilość napisanych tekstów przez copy. W takim rozwiązaniu byłaby możliwość, że copy mający średnią poniżej 4,75 mógłby mieć dostęp do takich tekstów. Teraz jest także, że nowo zarejestrowany copy może napisać 5 tekstów z czego szczęśliwie dwa będzie miał ocenione na 5 i już ma średnią 5,0. a z drugiej strony może być sytuacja, w której copy ma na koncie 3000 tekstów i średnią 4,7 i dostępu nie ma. Można by dawać dostęp np. dla copy o średniej 4,75 + 1000 tekstów na koncie. Potem 4,7 + 1500 tekstów na koncie, potem 4,65 + 2000 tekstów na koncie itp. Liczny oczywiście tylko dla przykładu. A tak z innej beczki, to myślę, że najlepszą nagrodą dla tych najlepszych copy byłaby możliwość zarabiania np. 5% więcej na każdym tekście. Natomiast nie wiem jak miałoby to zostać wprowadzone. Jedyne rozwiązanie jakie widzę to takie, w którym GC w przypadku grupy najlepszych copy brałoby prowizję nie 17,5% a 12,5%, ale na takie rozwiązanie GC pewnie nie pójdzie. W tej chwili jest także, że nagrodą dla najlepszych copy jest dostęp do najlepiej płatnych zleceń. Tyle tylko, że jest ich za mało, aby można było pisać już tylko takie teksty. Innymi słowy, najlepsi copy i tak dalej piszą te teksty mniej płatne.
    3 punkty
  2. No właśnie przecież tak już było, co wcale nie było dobre
    1 punkt
  3. Nie idź w stronę światła, bo to może być pociąg do Koluszek w tunelu. Tłumaczenie. Nie idźmy w stronę przymusu oceniania przez zleceniodawców, bo nagle okaże się, że nikt nie ma minimalnej średniej uprawniającej do wyżej płatnych tekstów. Może być tak, że zleceniodawca, JEŚLI BĘDZIE MUSIAŁ OCENIĆ, oceni na 4. Bo coś mu nie pasuje, bo temat nie do końca wyczerpany, bo w gusta nie trafiłam, bo coś tam jeszcze. Już lepiej niech zostanie jak jest.
    1 punkt
  4. Full mouse emulation Enables mouse emulation on the project level. This means that, during executing actions Set and Rise, mouse emulation—from the current cursor to an HTML element specified in the action — will be automatically activated. Add mouse emulation to your template in one click! That's all you need. You can enable full mouse emulation in project settings, provided that input emulation is set for the maximum quality. Demo Download the template used in the example. ProjectMaker menu customization Personalize your ProjectMaker menu! You can add, remove any upper-bar menu items or change the way they are arranged. To create your custom menu, go to Window → Menu Appearance → Configure Menu. Or, RMB-click on the menu bar and select the appropriate item. Improved project interaction in ProjectMaker Navigating across a template is an integral part of project design. To make your experience even cozier and smoother, we have enhanced a series of functions. What we actually improved: Display of project names in tabs was refined. Mouse-wheel zooming is now faster. When you zoom, you will see an indicator of the current zoom in the bottom-right corner. By clicking on it, you will reset the default zoom (100%). Navigate through the project when moving an action to the sheet edge. New hot keys: Ctrl + Plus to zoom in; Ctrl + Minus to zoom out; Ctrl + 0 to reset zoom (100%); LMB + Space to scroll the project; Now you can scroll with the MMB with Ctrl held Ctrl What’s New in 7.0.3.0 Added: All changes of 5.32.0.0 included. Meet new fixes: + Full mouse emulation on the project level which is automatically activated for actions SET and/or RISE. + Customize ProjectMaker upper menu. To personalize, go to Window → Menu Appearance → Configure Menue, or RMB-click on the menu bar. + Mouse-wheel zooming is now faster. + Scroll the project with the MMB with Space held. + Hotkey for zooming in Ctrl + Plus + Hotkey for zooming out Ctrl + Minus + Hotkey for zoom reset to initial view Ctrl + 0 + When you zoom, you will see an indicator of the current zoom in the bottom-right corner. By clicking on it, you will reset the default zoom (100%). + Navigate through the project when moving an action to the sheet edge. + Scroll the project with the MMB with Ctrl held. + Display of project names in tabs was refined. + Compact menu icons are now larger and they look finer. Fixed: All changes of 5.32.0.0 included. Meet new fixes: • Action Designer font was enhanced • Project scrolling was improved. Read more about other changes: Overview
    1 punkt
  5. Tak samo, jak to jest w przypadku ID — możesz sortować wszystkie parametry. Od najmniejszej do największej i odwrotnie: stawka brutto za ilość znaków, cena całkowita itd. Żadnych innych udogodnień nie zauważyłam A i owszem — również zauważyłam taką tendencję. Było wiadomo od początku, że tak to będzie wyglądać, dlatego tak bardzo broniliśmy się wszyscy przed wprowadzeniem ocen. Na darmo.
    1 punkt
  6. Idąc do fryzjera znasz jego cennik przed wykonaniem usługi. Wykonując zlecenie na GC także wiesz przed podjęciem się, ile na nim zarobisz. Nie rozumiem twojego pomysłu, ktoś zleca tekst, ale dopiero po jego wykonaniu dowie się, ile ma za niego zapłacić? A jak go nie chce to odrzuca, copy traci czas? Żaden zleceniodawca ani piszący nie będzie tracił na to czasu.
    1 punkt
  7. Większe zarobki, to - kwotowo - większa prowizja dla platformy. Czekajmy, jak to się rozwinie. Zobaczymy, czy zaproponowane rozwiązania będą korzystne dla copy i dla zleceniodawców.
    1 punkt
  8. Dlatego tak jak napisałem, nie da się stworzyć jakieś idealnego systemu ocen copy. Zawsze znajdzie się coś co będzie nie tak. Jakikolwiek system by się skonstruowało to zawsze będzie on działał na zasadzie wyboru mniejszego zła. Bo nawet jakby ktoś wymyślił idealny system z punktu widzenia copy, to klienci mogą widzieć w nim jakieś mankamenty, bo teksty mogą pisać niby ci najlepsi, a teksty wcale super nie będą. No nie ma idealnego rozwiązania. Z drugiej jednak strony uważam, że jakiś system motywacyjny dla copy powinien być, tak aby mieli oni jaką możliwość zarabiania więcej. Tym bardziej, że nowy właściciel GC zapowiadał, że będzie myślał nad zmianami, które mają wpłynąć na większe zarobi dla copy. Tylko jak to zrobić? No zwykły komunikat dla klienta, że no korzystniej byłoby dać większą stawę działać nie będzie. Tak samo uważam, że na wzrost stawek nie wpłynie fakt, że klient będzie widział ile netto zarobi copy.
    1 punkt
  9. Nie, to nie jest żaden błąd, tylko konieczność. Bez podziału jest chaos - klienci zamawiają teksty SEO z kuriozalnymi wymaganiami albo teksty na 5 tys. zzs za najniższą stawkę. Powinien być jasny podział, każdy typ jasno scharakteryzowany i przypisana do każdego minimalna stawka. Błąd u konkurencji jest w kreatorze zamówień. Oprócz podziału na typy trzeba by jeszcze wprowadzić zmiany w kreatorze zamówień. Klient jasno i precyzyjnie podaje wymagania, długość, temat itd. a na tej podstawie system mógłby automatycznie określać typ tekstu i wskazać klientowi minimalną stawkę. Ewentualnie klient mógłby podawać typ tekstu i wszystkie informacje, a system nie przepuściłby zamówienia, tylko wyświetlił komunikat, że podany typ tekstu nie zgadza się z wymaganiami czy długością i klient ma zmniejszyć wymagania albo zmienić typ tekstu, żeby zlecenie mogło trafić na listę. Co do systemu oceniania to pomysł przyznawania 5 za każdy nieoceniony tekst był już dyskutowany i krytykowany, gdyż te piątki mogłyby zawyżyć średnią słabego copy. Przypuśćmy, że ktoś ma 100 tekstów z czego połowa została oceniona i jego średnia to 3,5. Nagle drugie 50 zostaje ocenione z automatu na 5 i średnia wynosi już powyżej 4.
    1 punkt
  10. Od wielu już lat Google aktualizuje na przełomie września i października. Nie raz musiałem zostawić niedojedzonego oscypka i wcześniej wracać z gór do miasta i gasić pożar w biurze bo własnie w tym czasie działo się dużo. We wrześniu i październiku wracają studenci a Google razem z nimi XD Ale latem było też dobre zamieszanie na plus w tym roku. Krótkie i cofnięte ale było. Sprawdzę rano co u nas.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności