@TextBookers.com cieszę się, że udało Wam się uporać z problemami systemu, jednak na moim koncie ciągle brakuje 129,9 pkt, a wysyłane dziś teksty zostały w części odebrane mi przez jakiegoś typu błąd i przekazane do ogólnej puli (sytuacja opisana w mailu).
Zdaję sobie sprawę, że jest weekend, dziękuję też za szybką informację wczoraj, że sprawdzacie, co poszło nie tak. Mimo to zdecydowałam się na poruszenie tej kwestii na forum, gdyż wydaje mi się to zgodne z duchem biznesowego fair play. Autorzy na TB zobowiązani są do przestrzegania szeregu zasad niezależnie od dnia tygodnia, nie dziwi więc, że mogą oczekiwać podobnego postępowania ze strony firmy Textbookers.
@SeoMagic agresywne ataki personalne na innych użytkowników forum nie są, zdaje się, zgodne z regulaminem. Nie mówiąc już o tym, jak świadczą o ich autorze - ja nie zamówiłabym żadnej usługi bądź tekstu u kogoś, kto w taki sposób wypowiada się w Sieci.
@jatosia umowę podpisz, datuj i wyślij, oczywiście, jeśli Ci ona odpowiada - obowiązują tu zasady, które dyktuje prawo polskie.