Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 15.02.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. helpdesk jest osobno - tu link https://textbookers.freshdesk.com/support/login z tego adresu odpisywali mi na zagadnienia techniczne wydaje mi się, że czytałam w regulaminie, że po 3 miesiącach punkty karne się kasują automatycznie, ale pewna nie jestem, trzeba by wrócić do regulaminu. Nie bardzo mi się chce go czytać, bo nie lubię języka technicznego, tam są zbyt absurdalnie zastosowane słowa, a i styl pozostawia dużo do życzenia zapomniałam dopisać, że (chyba) punkty karne kasują się po trzech miesiącach od najstarszych, czyli na skasowanie nowych trzeba znowu czekać 3 miechy - tak zrozumiałam
    1 punkt
  2. No dokładnie, ja ze względu na chorobę przewlekłą, która odzywała się w najmniej dogodnej chwili nieraz przedłużałam teksty od 2 stałych zleceniodawców, dostawali później, ale zadowoleni, ocena 6 i kolejne zlecenia. Dziś musiałam odpuścić 2 zlecenia, przekroczyłam ilość punktów karnych i mam zablokowane pisanie, a nie bardzo rozumiem na jakich zasadach te punkty karne znikają. Pierwsze z nich miałam przyznane wiele miesięcy temu, więc już powinny wygasnąć? Czy to wszystko na raz wygasa? Czy może z kolei od chwili, kiedy zaczął obowiązywać nowy regulamin trzeba odczekać te 60 czy 90 dni (?) i dopiero punkty się skasują? W zasadzie spoko, mogę poczekać. Dla mnie TB jest zarobkiem rzędu 300 zł miesięcznie, czyli bardzo dodatkowym i piszę tam tylko ze względu na kilka osób zlecających mi indywidualnie lepszą jakość. Ps. Jeszcze nie spotkałam się z portalem/agencją/zleceniodawcą, który miałby aż tak niedogodne warunki dla copy, a pracuję już 12 lat. Dlatego też portale to tak raczej dla urozmaicenia niż zarobku.
    1 punkt
  3. ja w ogóle ekspresowych nie biorę, bo wiem że sie nie wyrobię. Dzisiaj na przykład, musiałam przedłużyć realizację, bo okazało się, że coś pilnego rano mi wypadło, a przeznaczyłam sobie te teksty (krótkie, ale wymagające myślenia) właśnie na godziny przedpołudniowe. Oczywiście przedłużyło się wszystko co miałam na liście, chociaż chciałam tylko te dwa zlecenia. Teraz, w razie potrzeby, będę musiała albo machnąć ręką na teksty i dostać punkty karne, albo zarwać noc i je napisać, bo niespodzianki od losu trafiają się w najmniej dogodnym momencie. Poprzednio przedłużałam termin pojedynczych zleceń i było git - klient dostawał dobre teksty może trochę później, ale jeszcze w terminie, teraz może nie dostać wcale. Niestety tłumaczenie TB że zrobili źle nic nie da. Co do Twojej sprawy to spróbuj napisać bezpośrednio na Helpdesk z dopiskiem pilne! to może zadziała
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności