Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 19.03.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wprowadzone zmiany nie zmienią złej praktyki, w której utwierdziliście już zlecających na GC poprzez wprowadzenie kategoryzacji, która zniszczyła stawki, zamiast je naprawiać. Oni już wiedzą, że mogą zapłacić mniej niż do tej pory, a i tak teksty im zejdą. Do klientów "oszczędnych" zlecających zawsze za grosze, dołączają teraz ci, którzy płacili przyzwoicie, ale pokazaliście im, że mogą płacić mniej i dostać ten sam produkt. Tego nie zmieni nawet usunięcie kategoryzacji - bo oni już mają świadomość, że nie muszą płacić więcej. Możemy jak widać przedstawiać kolejne przypadki niższych cen za teksty o identycznych wymaganiach jak wcześniej i nic to nie zmieni, bo klient jest ważniejszy od copy.
    3 punkty
  2. Zmiany jak najbardziej na plus, ale popieram powyższe stanowisko... Spora grupa klientów obniżyła stawki.
    2 punkty
  3. Dzień dobry, wprowadziliśmy kilka zmian do GoodContent, na które czekali copywriterzy i klienci: 1. Klient otrzymuje informacje o tym jaką stawkę płaci za 1000 znaków i to ile zarobi copywriter na rękę za 1000 znaków. Tak to widzi klient: "Dymek" z wyjaśnieniem skąd bierze się kwota wynagrodzenia dla copywritera: 2. Wprowadziliśmy blokadę anulacji zamówienia podczas pisania, nie będzie już sytuacji, że realizowane zamówienie zostanie anulowane w trakcie pisania. 3. Od teraz wszystkie uwagi wpisywane przez klienta, związane z odrzuconymi treściami oraz ocenami poniżej 5, muszą zawierać rzeczowy powód (odrzucenia, niższej oceny) oraz minimum 50 znaków. Wprowadzone zmiany mają na celu większą ochronę autorów tekstów i świadomość klientów jakie wynagrodzenie dostają. Po raz kolejny informujemy, że pracujemy na stałej marży - 17.5%. Dziękujemy za sugestię dotyczące zmian - te powyższe wynikają ze zgłoszeń copywriterów. W razie problemów, pytań, niejasności prosimy o maila na adres: kontakt@goodcontent.pl Paweł Strykowski CEO WhitePress & GoodContent
    2 punkty
  4. Wyższe stawki nie leżą w interesie agencji, ponieważ oni wolą zarabiać na efekcie skali, poza tym - sami wykorzystują platformę jako źródło taniej siły roboczej do realizacji własnych zadań.
    1 punkt
  5. Niestety wiele osób nie zagląda na forum i chętnie podejmuje się pisania za te niższe stawki. Z tego co widzę, te wszystkie zlecenia i tak schodzą z prędkością światła, więc raczej marne szanse na poprawę tej sytuacji. Też sądziłam, że przetrzymanie klientów coś da, ale niestety nie jesteśmy w tym buncie wszyscy razem
    1 punkt
  6. Ostatnie zmiany jak najbardziej na plus! A co do obniżenia stawek - mleko już się rozlało. Jedyne co możemy zrobić, to po prostu nie pisać za takie stawki. Natomiast dla właścicieli platformy jest to na pewno nauczka na przyszłość, aby dokładniej przemyśleć jakiekolwiek kolejne innowacje.
    1 punkt
  7. Skoro te opisy do katalogów mają być "zwięzłe i ciekawe" to wypadałoby za nie płacić nieco więcej niż wartość precla + ok. 20%.
    1 punkt
  8. No i super, co im pasuje to zmieniają. Napisałam reklamację w sprawie pkt naliczonych bezpodstawnie w okresie zmiany regulaminu i cisza. Nie dostałam informacji odnośnie pkt starych i tych naliczonych po 16 stycznia. TB działa na zasadzie siły. To jest dla nas dobre to ok, przestrzeganie dat już niekoniecznie. Copy godzi się z tym lub jest blokowany. Przypomina mi to działanie jednej z partii, ale nie powiem której.
    1 punkt
  9. Jeszcze jedno - nie piszcie dla osób, które obniżyły ceny. Macie na pewno swoich stałych zleceniodawców, z których ofert chętnie korzystacie. Jeśli będzie pisać za mniejsze pieniądze, oznaczać to będzie, że godzicie się na tę jawną niesprawiedliwość. Nie pisać za głodowe stawki. Trochę godności, ludziska. Jeśli będziecie to robić, nic się nie zmieni. I pisać do zleceniodawców wiadomości prywatne o rezygnacji z usług i logicznym uzasadnieniem. Z zapytaniem — z czego wynika spadek ceny. Niech się chwilę zastanowią, a ogłoszenia wiszą niezrealizowane. Inaczej nic się nie zmieni. GC dało im do ręki narzędzie, z którego chętnie korzystają. Ale my nie musimy się na to godzić.
    1 punkt
  10. Przesunięcie terminu umów copywriterów TextBookers w związku z koronawirusem W związku z epidemią koronawirusa cały zespół TextBookers pracuje obecnie zdalnie. W związku z tym obecnie umowy nie są odbierane, akceptowane, odsyłane. Termin składania umów zostanie wydłużony (obecnie wydłużony jest o 3 miesiące, ale może ulec jeszcze wydłużeniu). Po uspokojeniu się epidemii, poinformujemy Państwa o nowym terminie, będzie on odpowiednio dostosowany, aby mogli Państwo przesłać umowy. Tak jak obecnie jest w generowanych umowach, prosimy o przesyłanie umów na adres biura wirtualnego: TextBookers Sp. z o.o. ul. Cyfrowa 6 71-441 Szczecin Przesłane tam umowy będą w późniejszym czasie akceptowane lub odsyłane. Wszystkie umowy, które doszły na stary adres, tzn. Niemcewicza 26/415 jeśli nie zostały zaakceptowane, to prawdopodobnie zostaną odesłane po ustaniu epidemii. Nowi copywriterzy, którzy mają zaakceptowany tekst próbny, a nie mają dostępu do realizacji zleceń - w ciągu kilku dni udzielimy tymczasowego dostępu, umowę wyślemy na e-mail. Po uspokojeniu się sytuacji, będzie wskazany termin do którego trzeba będzie wysłać umowę, będzie taka sama procedura jak z obecnymi copywriterami. Użytkownicy, którzy chcą się zarejestrować jako copywriterzy - po akceptacji tekstu próbnego udzielimy tymczasowego dostępu, umowę wyślemy na e-mail. Po uspokojeniu się sytuacji, będzie wskazany termin do którego trzeba będzie wysłać umowę, będzie taka sama procedura jak z obecnymi copywriterami. Bardzo prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności. Termin składania umów copywriterów zostanie oczywiście wydłużony jak wspomnieliśmy wyżej. Natomiast termin akceptacji regulaminu (kliknięciu akceptuję po zalogowaniu się do regulaminu) nadal pozostaje taki sam, ponieważ jest to forma elektroniczna, jest to konieczne w celu dalszego korzystania z serwisu.
    1 punkt
  11. To było do przewidzenia, że spadną. Dlatego od samego początku dziwiłam się osobom (copywriterom), którzy usilnie oczekiwali kategoryzacji tekstów. Teraz mają nauczkę. Btw. te teksty preclowe z wymaganiami na 1500-2000 zzs to śmiech przez łzy.
    1 punkt
  12. Czekałem z niecierpliwością, aż pojawią się zlecenia od jednego z lepszych (dotychczas) kientów. Dzisiaj się pojawiły. Dotychczas stawka wynosiła 11,5 zł netto za tekst 2000 zzs. Dzisiaj stawka to 9,28 zł netto za tekst 2000 zzs. Wymagania zostały identyczne. Ale oczywiście - dzięki kategoryzacji copywriterom się znacznie poprawiło. Tak trzymać!
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności