Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 20.03.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dzień dobry, temat kategoryzacji został wprowadzony na prośbę copywriterów i reklamodawców. Takie pomysły były zgłaszane do nas przez wiele kanałów (codziennie odbieramy kilkadziesiąt maili, z czego część dotyczy różnych pomysłów i usprawnień). Jeżeli ktoś ma merytoryczne uwagi do kategoryzacji to prosimy o kontakt na kontakt@goodcontent.pl. To co chcemy wprowadzić w kolejnej iteracji to dwie rzeczy: 1. Możliwość pobierania tekstów w formacie WORD, także grupowo (ZIP) - to ukłon w stronę reklamodawców. Dodatkowo chcemy dla ecommerce dodać możliwość pobrania treści w formie XML (użycie kodów treści, które wprowadziliśmy 3 tygodnie temu). 2. Chcemy dodać możliwość oznaczania przez copywriterów zleceń, które są: - zaniżone - źle opisane - nie pasujące do kateogorii - nieetyczne - niezgodne z prawem. Takie oznaczenie będzie powodowało (jeszcze myślimy o skali) naszą weryfikację. I jeżeli będzie uzasadnione to będziemy cofali (zawieszali) je. Jeżeli ktoś ma uwagi do tej funkcjonalności, to jest to najlepszy moment. Proszę zrozumieć że naszym celem nie jest zaniżanie stawek, ale podwyższanie. Wynika to z prostej matematyki - czym większa cena bazowa tym większa nasza prowizja. Aktualnie sytuacja jednak jest taka, że bardzo wiele firm próbuje optymalizować koszty (czasami bez uzasadnienia, ale to inny temat) kosztem usług zewnętrznych i pracowników. Jesteśmy przekonani, że to nie potrwa długo. Paweł Strykowski
    3 punkty
  2. @pawelek Super, że wprowadzacie te wszystkie zmiany. Wszyscy ich chcieliśmy i były bardzo potrzebne. Ja mam jeszcze jedną propozycję - dodajcie gdzieś na portalu, najlepiej w panelu każdego użytkownika odnośniki do forum i do strony na Fb. I odnośnik do forum na stronie na Fb. Chcielibyśmy, aby trafiło tu jak najwięcej osób i przeczytało, co piszemy. Dyskutuje tutaj jakieś kilkanaście osób, a na portalu pisze już ponad 20 tys. Chcielibyśmy, by dotarło do jak największej liczby osób to, by nie pisały tekstów za najniższe stawki, bo dopóki będą tacy, co napiszą za najniższe stawki, zleceniodawcy będą takie zlecenia wystawiać.
    1 punkt
  3. Wprowadzone zmiany nie zmienią złej praktyki, w której utwierdziliście już zlecających na GC poprzez wprowadzenie kategoryzacji, która zniszczyła stawki, zamiast je naprawiać. Oni już wiedzą, że mogą zapłacić mniej niż do tej pory, a i tak teksty im zejdą. Do klientów "oszczędnych" zlecających zawsze za grosze, dołączają teraz ci, którzy płacili przyzwoicie, ale pokazaliście im, że mogą płacić mniej i dostać ten sam produkt. Tego nie zmieni nawet usunięcie kategoryzacji - bo oni już mają świadomość, że nie muszą płacić więcej. Możemy jak widać przedstawiać kolejne przypadki niższych cen za teksty o identycznych wymaganiach jak wcześniej i nic to nie zmieni, bo klient jest ważniejszy od copy.
    1 punkt
  4. Dzień dobry, wprowadziliśmy kilka zmian do GoodContent, na które czekali copywriterzy i klienci: 1. Klient otrzymuje informacje o tym jaką stawkę płaci za 1000 znaków i to ile zarobi copywriter na rękę za 1000 znaków. Tak to widzi klient: "Dymek" z wyjaśnieniem skąd bierze się kwota wynagrodzenia dla copywritera: 2. Wprowadziliśmy blokadę anulacji zamówienia podczas pisania, nie będzie już sytuacji, że realizowane zamówienie zostanie anulowane w trakcie pisania. 3. Od teraz wszystkie uwagi wpisywane przez klienta, związane z odrzuconymi treściami oraz ocenami poniżej 5, muszą zawierać rzeczowy powód (odrzucenia, niższej oceny) oraz minimum 50 znaków. Wprowadzone zmiany mają na celu większą ochronę autorów tekstów i świadomość klientów jakie wynagrodzenie dostają. Po raz kolejny informujemy, że pracujemy na stałej marży - 17.5%. Dziękujemy za sugestię dotyczące zmian - te powyższe wynikają ze zgłoszeń copywriterów. W razie problemów, pytań, niejasności prosimy o maila na adres: kontakt@goodcontent.pl Paweł Strykowski CEO WhitePress & GoodContent
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności