Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.04.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. W takim razie podejrzewam, że jeśli będzie zmuszony zmienić kategorię, to wstawi tak samo do "innych", zamiast podnieść cenę. Nie wiem, na ile ta kategoryzacja jest praktyczna, skoro można ją tak łatwo ominąć.
    1 punkt
  2. Dzień dobry, wczoraj wprowadziliśmy moduł zgłaszania nieprawidłowości przez copywriterów do zamówień. Działa to w następujący sposób: W szczegółach zamówienia znajduje się przycisk "Zgłoś nieprawidłowość" Copywriter wybiera z listy rodzaj nieprawidłowości oraz uzupełnia pole "Twoje uwagi" My natychmiast dostajemy powiadomienie (mamy specjalny widok do takich zgłoszeń) i w zależności od sytuacji albo zawieszamy zamówienie (i kontaktujemy się z klientem) albo odrzucamy albo pozostawiamy bez zmian, jeżeli zgłoszenie nie było zasadne. Jeżeli dany copywriter będzie notorycznie dodawał niezasadne zgłoszenia to nie będzie miał dostępnej tej funkcji. W poniższych "screenach" widać wszystko dokładniej. Dodatkowo wprowadziliśmy dla klientów widok pełnej historii zgłoszeń uwag do tekstów (żeby nie musiał analizować tekstu od nowa, gdy nie pamięta jakie wcześniej wpisał uwagi). ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Przycisk zgłoszenia nieprawidłowości w podglądzie szczegółów zamówienia: Ekran edycji zgłoszenia nieprawidłowości:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności