Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.08.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. @TextBookers.com bardzo proszę o reakcję w sprawie, którą poruszyła Gocha! Termin jednego z moich zleceń kończy się za 3 godziny. Chciałam wkleić gotowy tekst już kilka godzin temu - niestety okazało się, że moje konto jest zablokowane, z towarzyszącą informacją o przesłaniu umowy! Wysłałam w tej sprawie maila na Biuro TB. Umowę oczywiście przesłałam, natomiast nie to o tu chodzi - problemem jest jasne przedstawienie warunków, którego tu zabrakło. Dotychczas jedyną sytuacją, gdy dochodziło do blokady konta, był moment, w którym copywriter zgromadził zbyt wiele punktów karnych. Jednak nawet wtedy mieliśmy otwarty dostęp do panelu zarezerwowanych już zleceń, informacji o zrealizowanych zleceniach oraz innych informacji o koncie. Teraz tego nie mamy, a w każdej zakładce pojawia się jedynie komunikat o umowie. Co więcej, dotyczy to też możliwości wypłaty już zarobionej kwoty, co nie powinno mieć miejsca (nigdzie w regulaminie nie została ujęta taka opcja; zresztą dotyczy to też ogólnych przepisów prawa). Ostrzeżenie o konieczności przesłania umowy, które widniało na panelu aż do wczoraj, zawierało wyraźny komunikat, że blokada powstanie, jeśli umowa nie zostanie wysłana do 31.07.2020. Podkreślam - nie zostanie wysłana. Nie jest to równoznaczne z komunikatem: nie zostanie otrzymana, lub też nie zostanie przetworzona przez administrację TB. To oczywiście może wiązać się z niemałym zamieszaniem w biurze TB, dlatego też powyższe sformułowanie nie było zbyt szczęśliwe. Niemniej jednak taką właśnie informację otrzymali piszący. Część osób, w tym ja, zdecydowało się na przesłanie umowy na tzw. ostatnią chwilę, by jak najdłużej uniknąć ryzyka pobytu na Poczcie (niestety, tu zwlekanie nie pomogło - liczba zakażeń niestety nie spadła z czasem). Z tego, co widzę na ulicach, sporo ludzi realizuje już aktywnie projekt pt. "Nie wierzę w pandemię!", ale ja i inne poważnie chorzy mieszkańcy kraju nie możemy sobie pozwolić na taki luksus. Bardzo proszę o uwzględnienie wspomnianych okoliczności - determinują one na chwilę obecną rzeczywistość niejednej osoby, w tym pewnie kilku Waszych autorów. Rozumiem też, że problem wynika po prostu z nieprzewidzianych konsekwencji całkowitej automatyzacji rozwiązania blokady. Mimo wszystko jednak mam serdeczną prośbę o odblokowanie konta, gdyż inaczej skończy się to dla mnie punktami karnymi, a dla portalu - szeregiem niezrealizowanych zleceń. Mam ich na następne dni dość sporo, a podejrzewam, że nie jestem jedyną osobą w podobnej sytuacji. Ostatni miesiąc zakończyłam w pierwszej 10 zarabiających - trochę szkoda byłoby mi dłuższej blokady. Z góry dziękuję!
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności