Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.06.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ogarnij jakieś szkła korekcyjne. Ja mam mały minus, do tego parę bajerów anty odblaskowych (nie znam się ) i masz fajne szkła. Dużo większy komfort jazdy Np. zawsze miałem problem jazdy w nocy, w deszczu, oślepiające światła zna przeciwka. Są na to dobre szkła, kolego Jeśli chodzi o pieszych, przyznam Wam się co robię od wielu lat (około 30). Otóż wychodzę z założenia, że puszczając przodem pieszego, mamę z wózkiem, dzieckiem, staruszkę, dziadka - chronię ich. Bo zasłaniam ich podczas przejścia przez drogę swoim samochodem. Wiem, że oni mogą przejść, jak ja już przejadę, ale jak się zatrzymam, to inne auto może mmnie staranować, ale ich nie uderzy. I dokładnie z tego powodu przepuszczam przed sobą pieszych. Tyle
    2 punkty
  2. Miałem taką sytuację we Wrocławiu. Busem kierował mój współpracownik, przepuścił dwie panie na bardzo widocznych pasach, a po naszej lewej przejechała osobówka. Na oko jechała jakieś 60/h. Wyobraż sobie, że młodsza z pań dosłownie wystawiła głowę, by sprawdzić czy ma wolny pas i może przejść. Zatrzymała tę drugą zanim ich uderzył samochód. Kazałem ścigać gościa i dorwałem go jakieś dwa światła dalej. Cały się trząsł ze strachu, nie wiem czy się nie zlał. Może miałem nieprzyjazne spojrzenie jak zacząłem go wyciągać przez okno za szmaty? W końcu odpuściłem, bo jak udowodnić, że zrobił co zrobił. 10 lat temu, nie było kamerek. Ale, że ta kobieta wyjrzała zza busa i zatrzymała tę drugą... Sytuacja jak w filmie.
    1 punkt
  3. To był żart oczywiście. Do jazdy nocnej też mam specjalne szkła antyrefleksyjne. Super sprawa. Gorzej jak jakiś typ nie zatrzyma się tylko będzie jechał drugim pasem. Trzeba też obserwować drogę.
    1 punkt
  4. Nie jest jasno powiedziane. Gorzej byłoby gdyby wprowadzono przepis, że trzeba ustąpić widząc pieszego z zamiarem wejścia na przejście. Jak rozpoznać zamiar wejścia. Trudne do interpretacji. W Niemczech jest to doprecyzowanie i 4-6 metrów przed przejściem pieszy jest chroniony. Moim zdaniem do wielka bzdura. Wolę pieszego wchodzącego na przejście. Od kilku dekad poruszam się autem i z doświadczenia muszę stwierdzić, że kierowcy coraz gorzej jeżdżą. Ryzyko, brawura i przecenianie swoich i auta możliwości. Pieszy nie ma żadnych szans w kontakcie z debilem w aucie. Dla mnie wprowadzenie tego przepisu nic nie zmieni. Zawsze przed przejściem dla pieszych zdejmuję nogę z "gazu" i rozglądam się czy jakiś typ nie chce wejść mi pod koła. Gorzej jest w nocy bo już niedowidzę.
    1 punkt
  5. Przykład MaxPana jest bardzo dobry. Ja sam kiedyś kupiłem sobie skuter, ograniczenie do 45km na godzinę, więc teoretycznie nie potrzebuję na niego żadnych uprawnień. Jako że dawno wtedy nie jeździłem niczym podobnym to po mieście bałem się nim jeździć z uwagi na to że brak doświadczenia na czymś takim.
    1 punkt
  6. Hej, ogólnie, jeżeli chcesz też jakiegoś większego testa, po prostu napisz do nas na czacie. Zrobimy dla Ciebie (i każdej innej osoby) pierwszą dużą siatkę i audyt GMB za free. Powiemy, jak go czytać i optymalizować GMB na jego podstawie. Ogólnie ostatnio też wypadł artykuł w j.polskim do Surfera https://ks.pl/blog/jak-optymalizowac-profile-google-moja-firma-w-surfer-local
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności