Po przeczytaniu powyzszego posta nasuwaja mi sie takie odpowiedzi:
1. Wg. tego, co jest na screenshotach, chyba tak to wyglada - jak jestes firma, klikasz, jak nie game over.
Moja rada jest taka - klikaj i za duzo nie czytaj, bo szkoda na to zycia. Jesli sie boisz, mozesz to zawsze jakos obejsc. Proponuje dwie metody:
- na Donalda Trumpa: Zakladasz konto gmail jako Donald Trump, zakladasz Analyticsa jako on i jak potem ktos bedzie mial pretensje, niech sie kontaktuja bezposrednio z nim.
- na Hindusa ; kupujesz/zlecasz usluge zalozenia konta GA na Fiverze albo innym Upworku. Hindus zaklada, dodaje Cie jako admina, potem logujesz sie i usuwasz mu dostep. Albo bardziej perfidnie - dajesz mu "Read only". Zachowujesz rachunek jako dowod i znow masz podkladke.
Ps1. Wlasnie doczytalem - firma nie chce zalozyc konta, bo nie maja gmaila? A czemu nie moga sobie zalozyc? Zajeloby im to pewnie 5 minut.
Ps2. Dawno nie sprawdzalem, ale z tego, co pamietam, to do zalozenia konta potrzebny jest zweryfikowany przez Google adres e-mail, a to niekoniecznie musi byc gmail.
2. Maksymalna liczba kont to 100. Konto, ktore zakladasz to 1, 100-1=99 Tyle konto mozesz jeszcze zalozyc.
3. Bedzie pozniej.
Od siebie dodam 2 rzeczy:
Na dalszym etapie zakladania konta mozesz wybrac czy zakladasz Universal Analytics czy GA4. Poczytaj co to takiego. Opcja na zalozenie Universal jest obecnie "ukryta" (screen ponizej). No i poza tym -GA to nie jedyne tego typu narzedzie, zobacz sobie np. Yandex Metrica.