Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.08.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Proponuję napisać niektórym klientom negatywne opinie na mapach Google, bo są na tyle głupi, żeby udostępniać swoje dane osobowe i przyznawać się do płacenia 1 zł za pół godziny pracy.
    3 punkty
  2. @GoodContent.plnadal jest tak samo w kwestii wygasania tekstu. Wyjaśnię to inaczej Gdy czas na wykonanie tekstu upływa, nawet gdy ma się już sporo tekstu napisanego, strona się resetuje i wyświetla się komunikat, że "Nie zarezerwowano realizacji żadnego tekstu!". Jeżeli się już go sporo napisało (a przeoczyło się, że ma się już mało czasu i wypadałoby zresetować - przy prywatnych), ten przepada i nie da się go przywrócić. Strona resetuje się przez jquery i nawet przycisk wstecz nie zadziała. Fajnie byłoby, jakby chociaż pole z tekstem nie znikało, ale wyświetlał się komunikat, że czas na realizację minął (na przykład zamiast przycisku wysłania do akceptacji). Ewentualnie żeby wyświetlało się to samo, co teraz, ale z tekstem napisanym do tej pory na dole (nie w edytorze). Wtedy on by nie przepadał i można byłoby go skopiować - chociażby do zresetowanego w nowym oknie zlecenia lub sobie (jeśli to już ktoś wziął) do późniejszego wykorzystania. To nie priorytet oczywiście, ale byłoby to przyjaźniejsze niż teraz rozwiązanie
    1 punkt
  3. BUahahahahhaaha.... O serio? przez pare lat straszyłem i jakoś klienci sie nie bali. a wyników oraz case studies nie publikuję - taką mam obecnie zasadę a i klienci nie życza sobie ujawniania jakichkolwiek danych. nawet z czegoś takiego jak inclick.pl są konwersje @herbit żeby porównać oferty z agencji SEO powinien zrobić sobie brief i wysłać to każdej agencji. Wtedy jestes w stanie to porównac przykładowo: * ile dostarczycie linków miesięcznie z for * ile będzie wpisów na blogach zewnętrznych * ile artykułów blogowych dostarczycie, opisów kategorii (jeśli trzeba) I teraz: jakie KPI zastosować: * liczba kliknięć w telefon * liczba wysłanych formularzy/wejsc na stronę (jakąś) * przychody w ruchu organicznym (można raportowac konwersje wspomanagane ale mnie jest to konieczne) * wzrost ruchu organicznego o XXX procent w stosunku np rok do roku Jeżeli mas sezonowość pewne raporty moga dawac przeklamania Pozwolę sobie wkleic coś do siebie: https://www.zgred.pl/blog/jakie-kpi-zastosowac-w-procesach-pozycjonowania-i-seo/ https://www.zgred.pl/blog/raport-seo-dla-klienta-dluga-droga-do-transparentnosci/ I teraz ważne: w jakim czasie osiągniecie jakieś tam wyniki. Excel wytrzyma wszystko ale jeśli znasz swoją branże i jestes realnie ocenić zaproponowane KPI to poradzisz sobie z wyborem. Jeżeli wszystkie agencje podadzą podobne rzeczy wtedy jesteś w stanie oszacowac ofertę. WAŻNE: powyższe to czynniki ilościowe - co do linków jakościowych nei zweryfikujesz. nie masz szans. Acha: raportowanie obecnie mam oparte o coś takiego: https://databloo.com/product-category/seo-google-data-studio-templates/
    1 punkt
  4. Masz BANA w Google ? https://stackoverflow.com/questions/8345666/on-select-change-get-data-attribute-value
    1 punkt
  5. A w dzisiejszych czasach słowo budżet ma kluczowe znaczenie.Skończyły się czasy gdzie puszczało się blasta i były pozycje. Teraz trzeba wydać na to dużo kasy.
    1 punkt
  6. Ech to ze sami są "wypozycjonowani" nie jest gwarancja, że tak samo podejdą do klienta i też "go wypozycjonują" . To zależy do wielu czynników... Nie każda restauracja, która mieści się na głównym deptaku serwuje dobrze żarcie - można się naciąć ?
    1 punkt
  7. @adrians2 i @Torque Wy tak na poważnie? Straszne bzdury piszecie. Wiadomym jest, że duża agencja może poświęcić czas i pieniądze na pozycjonowanie samej siebie, mniejszym się to po prostu nie opłaca. Nie ma to żadnego wpływu na to jak będą pozycjonować swojego klienta. Agencyjek SEO są dziesiątki, a miejsc w top10 tylko kilka. Agencja będzie robiła tak dużo jak dużo zapłacisz, jeśli masz kilkaset złotych to nikt cudu nie zrobi, jeśli masz kilka tysięcy/mc to umawiasz się na to co konkretnie agencja robi i jeśli jest rzetelna to będzie rosło, a jeśli nie jest to nic się nie będzie działo. Czasy taniego SEO dla komercyjnych rzeczy już dawno umarły i nie wrócą.
    1 punkt
  8. O to, że robicie z TB bogów uprzejmości, bo zaczęli realizować przelewy, czyli dopełniać prawnego obowiązku, w terminie. I przez takie zachowanie nic nie robili sobie z tego, jak kiedyś nawet i prawie 2 miesiące czekałem na przelew, bo przecież biedne TB, ma kłopoty, tyle procesów, a brak pracowników itp. To, że ktoś robi przelew w terminie to jego psi obowiązek, a nie powód do do robienia z niego bożyszcza. A jak widzę, że firma chwali się, że jak to oni się starają dla dobra pracowników, by ci dostali kasę, to mnie zalewa, bo jak wspomniałem, nie jest to ich gest dobrej woli, tylko prawny obowiązek.
    1 punkt
  9. Czasem próby zmian i to drastycznych w czyjeś działalności, to walka z wiatrakami. Oczywiście warto powiedzieć swoje, ale nie ma się co wnerwiać, że ktoś nie skorzysta z Twoich rad. Masz pomysł? Nauczyłeś się czegoś na czyich błędach? Uważasz, ze można zrobić coś lepiej? Skorzystaj z napisanego przez siebie punktu 3. - załóż własną platformę. Chętnie ją wypróbuję jako osoba pisząca, bo na rynku takich platform brakuje świeżości. PS Piszący proponowali już sporo zmian dla GC, coś tam wzięto pod uwagę, reszta w ogóle nie przeszła choć z naszej strony (piszących) pewne zmiany miałyby sens
    1 punkt
  10. Dopinguję zakładanie. Konkurencja często korzystnie wpływa na rynek. ?
    1 punkt
  11. Załóż własną spółkę i rób własną platformę
    1 punkt
  12. Coś czuję, że Twoje złe nastawienie jest spowodowane głównie tym, że oddano Ci wszystko (?) to, co napisałeś do poprawy
    1 punkt
  13. Na tym bazuje polityka. Strach i niepewność. Dlatego przedsiębiorczość w tym kraju nie działa. Ten biznes można skierować praktycznie do każdego, włącznie z ulubionym psychologiem i lokalnym sklepem, który można promować przez content marketing. Wystarczy prosty program na zasadzie "screen to text". Dużo takiej technologii można znaleźć w Google. Nie da się tego jednak robić w nieskończoność, bo pieniędzy z tej platformy nie da się tak łatwo wypłacić. Do stworzenia zlecenia jest potrzebna wpłata. Nie widzę jednak przeszkody, aby ktoś odrzucał teksty bez końca, "kradł je" i synonimizował jakimś oprogramowaniem - tego nie reguluje regulamin. Nie będę pokazywał palcem, bo nie jest to ani przyzwoite, ani dozwolone. Pewnego dnia napisałem 3 teksty, ale wszystkie miały jakieś dziwne uwagi na zasadzie "to się nie klei", "coś z tym jest nie tak", "nie podoba mi się ta struktura", "mogłoby być lepiej". Wszystkie odrzuciłem, bo nie wiedziałem, co mam w nich poprawić. Innym razem zdarzyło się coś na zasadzie "3 powtórzenia słowa "nie" w jednym akapicie". Dało się to poprawić, ale było to na tyle karkołomne, że zmarnowałem 15 minut swojego życia. Zrezygnowałem z tego. Po co ktoś ma możliwość wstawiania reguł, które nie mają sensu? Jako ciekawostkę podaję tutaj nazwę agencji, która oszukała tysiące copywriterów. Nazywa się "Conture".
    1 punkt
  14. O kurczę. Nie wiedziałam, że jest opcja skopiowania tekstu bez jego wcześniejszej akceptacji...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności