Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 31.08.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Google bardzo szybko zmienia zabezpieczenia które przeciwdziałają automatycznemu zakładaniu kont dla tego nie ma softu " z pudelka" który będzie Tobie rejestrować konta Gmail skutecznie i długo. Bo aktualizacje zabija taki projekt, bardo często trzeba wprowadzać zmiany i poprawki. Natomiast osoby handlujące kontami zakładają ich przy pomocy Zennopostera lub BaS. Maja swoje szablony które szybko dostosowują do zmian w Google. Cześć osób zrobi z mobilnych aplikacji przy pomocy emulatorów, inne. Oczywiście podstawa podstaw to proxy, ale to temat rzeka. Jeśli nie masz wiedzy na ten temat przynajmniej na poziomie średnio-zaawansowanym taniej będzie kupować gotowe konta.
    1 punkt
  2. Możesz dodać numerację... Nie przywiązuj AŻ tak dużej wagi do tego zagadnienia ....
    1 punkt
  3. <archeo mode>Odkopywanko! Wszyscy grze(cz/sz)nie śpią?</archeo mode>
    1 punkt
  4. po tym zdaniu straciłam ochotę, by cokolwiek tłumaczyć. Napiszę jedynie krótko: tak, copywriter zna się na wielu rzeczach, na których jego klienci się nie znają.
    1 punkt
  5. Z tym się zgodzę. Osobiście wolę pisać dla sprawdzonych zlecających, których styl współpracy już znam. Mam duże opory przed podejmowaniem zleceń od innych osób, ponieważ nic o nich nie wiemy. Nie mamy nawet wglądu w to jak często odrzucają teksty ani jak szybko je akceptują.
    1 punkt
  6. Ja bym wprowadziła też ocenianie ich na samym GC - za stawki, jasność i sensowną ilość i jakość wymogów, stosunek wymogów do stawki, szybkość akceptacji tekstów (niektórzy notorycznie nie akceptują i tekst jest akceptowany odgórnie, z automatu, ale dopiero po 7 dniach od napisania, a inni akceptują najczęściej na drugi dzień roboczy). Albo zmienić zasadę: że trzeba zacząć pisać w ciągu 6-6,5 godziny, a od momentu pierwszego (samo)zapisu kolejne 6 godzin na skończenie. Zazwyczaj i tak tutaj szybciej się realizuje teksty, więc klient nie straci. A swoją droga wielu klientów i tak od razu nie akceptuje napisanych zleceń, prawda?
    1 punkt
  7. Gdy darła zdjęcie JPII myślałem, jak pewnie wielu innych, że ją pogięło. Minęło 30 lat i wyszło na to, że to ona miała 100% rację.
    1 punkt
  8. Ja bym skrócił czas automatycznej akceptacji do 3 dni. Nikt nie będzie tydzień czekał, żeby chleb na stół położyć. Przesada. A poza tym to od kiedy copywriter jest osobą, która się na czymś zna? Z tego co mi wiadomo, to copywriter nie jest specjalistą w danej dziedzinie jak niektórym się wydaje. Writer, ghostwriter, copywriter - wszystko jedno - byleby 3 zł za 1000 zzs było i dyplom magistra. Kolejna giełda będzie dla ghostwriterów i writerów. Bo na copywriterów już jest miejsce. Copywriter to osoba, której najbliżej do internetowego sprzedawcy, który za swoje narzędzie powziął tekst. Więc dlaczego tutaj ludzie zlecają teksty SEO? That doesn't make sense! Nie można powiedzieć, że ktoś taki jest pisarzem. Więc jak to w Polsce, przyjęło się, że ktoś taki otrzyma tytuł, który jest mylący. To trochę jak z programistami, którzy nazywają się inżynierami. Najbliższe prawdzie jest, moim zdaniem, określenie "pisarz komercyjny". Po prostu ktoś, kto nie pisze dla sztuki, a chce napchać swoje kieszenie.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności