I myślisz, ze ktos zainwestuje swoja kasę aby zrobić wyniki a Ty zaczniesz płacić jak one będą? To chwyt ... poczytaj najpierw o wynikach za efekt i dopiero wtedy podejmij decyzję czy aby na pewno chcesz płacić za efekt. Brak efektu tez jest efektem, jak również zrobienie tego tanio byleby osiągnąc efekt i dostac karę - to tez jest efekt. Umowa na 2 lata i niemożnośc jej zerwania to tez zajebisty chwyt...
Określi KPI - czyli co SEO ma Ci dac w wyniku. Jeśli np liczbę telefonów - określ ją, jeśli liczbę zapisów - określ ją. Do tego potrzeba GTM i rozszerzonej analityki i oprogramowania zdarzeń aby mierzyć liczbę telefonów.
Skoro jesteś z Rybnika dodatkowo poza SEO jest jeszcze SEO lokalne i tutaj trzeba rozliczać z liczby potencjalnie wykonanych połączeń z mapy (to można zweryfikować w wizytówce Google Moja Firma).
Najwyraźniej nie są wyssane z palca.
To znaczy, że w abonamencie nic nie określono? Np ilościowo : ile publikacji będzie na zewnątrz, ile wpisów blogowych na Twój poradnik miesięcznie zostanie dostarczonych.
A określono jak będą wyglądały raporty? Fakturę każdy na tym forum Ci wystawi
https://www.zgred.pl/blog/jakie-kpi-zastosowac-w-procesach-pozycjonowania-i-seo/
https://www.zgred.pl/blog/raport-seo-dla-klienta-dluga-droga-do-transparentnosci/
https://www.zgred.pl/blog/ile-kosztuje-pozycjonowanie-a-ile-kosztuje-seo/
Obejrzyj - może Ci to coś wyjaśni: https://www.youtube.com/watch?v=1kmU0phAsDU&list=PL0sb3QeRbXxjW0iFWIMEr6KdIclYeJDUp
Jeżeli Twój budżet to 500 zł to nie idź w SEO bo nie jest Ci potrzebne. Serio.