Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.12.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Sprawdź czy masz internet. Jak nie masz, to odpisz, coś poradzimy.
    3 punkty
  2. Witajcie kochani! Czy mógłbym Was prosić o pomoc? mianowicie chodzi mi o sprawdzenie witryny i o wyrażenie swojej opinii (z góry dziękuję za pomoc). Co można poprawić na tej stronie ? co Was w niej irytuje ? co byście w niej zmienili? im więcej pomysłów tym lepiej. Zapraszam do Wypowiedzi: www.meblegreen.pl
    1 punkt
  3. Wyskakujące banery irytują, migające logo + te uwagi, co wyżej. Zastanów się na co chcesz zwrócić uwagę? Na telefon, wiadomość, logo firmy, migający szajs czy może na produkt, który oferujesz do sprzedaży? Te wodotryski powodują, że ciężko się rozczytać. Ze strony: "wszelkiego rodzaju obracanie, czy wiercenie nie będzie odczuwalne dla drugiej osoby." Moją uwagę zwrócił tytuł tematu: "Szanowni Towarzysze." Chciałbym adekwatnie odpowiedzieć: Proletariusze wszystkich krajów, łączcie się!
    1 punkt
  4. Wyłącz te automatycznie zmieniane slidery bo bo jest to wkr***jące jak patrzymy na konkretne zdjęcie, a po 5 sekundach idzie w pi*d*u
    1 punkt
  5. Generalnie ograniczenie spożywania mięsa ma jak najbardziej sens, aby gruby amerykanin zjadł swojego podwójnego hamburgera zawierającego 2K Calorii, trzeba włożyć w to co najmniej 20-30tys calorii w postaci paszy dla zwierząt, nawozów, paliwa itd. Wcześniej czy później skończy się możliwość wkładania 10-15 razy większej anergii w pożywienie niż ono zawiera.
    1 punkt
  6. 6-10k to już coś. Ja mam taki problem z takimi nieznanymi sklepami, że zawsze się obawiam, że jak coś będzie nie tak to sprzedawca mnie oleje, bez obawy, że ktoś się o tym dowie - bo i jak. Postaraj się o jakieś opinie z zewnątrz typu z google czy opineo.pl na temat sklepu i wyświetlaj je na stronie. Niech klient wie, że zależy Ci na takich opiniach i dlatego będziesz się starał. Bo takie opinie w stylu, że niby Krysia mówi to, a Patrycja tamto - to nie wiem czy ktoś to kupuje.
    1 punkt
  7. Najlepiej przejrzyj sobie najbardziej popularne strony sklepów meblowych. Zobacz jaki mają układ strony, na co kładą nacisk, co wyróżniają na stronie głównej. To Ci powinno pomóc dostosować Twoja stronę. Ogólnie wizualnie nie wygląda jakoś źle, ale układ strony może nie ułatwiać/zachęcać do zakupów. Mała sprzedaż wynika ze śladowej ilości odwiedzin. 25 wizyt miesięcznie to jest baaardzo mało.
    1 punkt
  8. A proszę bardzo Nie wiem czy dokładnie o to chodziło.
    1 punkt
  9. Tutaj na listach linków, mogłoby się na dole znaleźć podsumowanie z liczbą całkowitą, widzimy ile jest linków przed kliknięciem listy - OK ale po wejściu w nią, podczas moderacji linków, po usunięciu niektórych, czasem trzeba spojrzeć na aktualną sumę, którą można pomieszać. UX "przypomina" tam gdzie może.
    1 punkt
  10. Pierwsza, rzecz jaka mnie razi od razu to ten opis firmy na stronie głównej: "Nasza firma zajmuje się sprzedażą mebli wysokiej jakości....." To nic nie wnosi i źle wygląd (burzy harmonie), a jak kogoś to inseruje to znajdzie podstronę "O nas". 25 wizyt miesięcznie to nie jest duży ruch. Z tego 5 konwersji to już byłby super wynik. Skąd trafiają klienci na stronę? Bo jeśli są to klienci lokalni, to mogą też przeglądać ofertę online, ale finalizować transakcję w fizycznym sklepie.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności