Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 19.12.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ja wiem, że nie lubicie odkopywania tematów, ale ten już został odkopany, a jest pewna istotna kwestia, którą należy poruszyć. Przejrzałem wątki i tematy, które figurują u mnie jako nieprzeczytana zawartość i muszę powiedzieć, że jestem zaniepokojony. 95% to albo Newsbot z planety SEO, albo ogłoszenia [Sprzedam]/[Wykonam]. Żeby człowiek nawet chciał gdzieś zostawić jakąś merytoryczną, wartościową odpowiedź, to jest ciężko. Druga rzecz - SEO to nie archeologia, że raz odkopiesz kości, opiszesz znalezisko i ono sobie potem siedzi na Wikipedii, będąc po wsze czasy aktualnym. Co 3-6 miesięcy mamy gruby update algorytmu Googla, a to tylko jedna z kilkunasty wyszukiwarek. Odpowiedzi na pytania, które były relewantne pół roku czy rok temu, dzisiaj mogą być nieaktualne. Weźmy np. niedawne zmiany z opisami meta. Pół roku temu można było gadać o tym, jak napisać opis meta, żeby zwiększał CTR. Dzisiaj to już raczej gdybanie, bo Google może, ale nie musi go zastosować. Co dalej, title tag. Pół roku temu można było się spierać, jaki tytuł przyciągnie użytkownika. Dzisiaj możemy pogadać co najwyżej o tym, jaki tytuł dać, żeby Google go nie zmieniło. Ja wiem, że macie firmy, zlecenia i nie macie czasu na pierdoły, ale bez aktywności na forum zostaną tylko ogłoszenia i newsbot. Pozdrawiam
    1 punkt
  2. Wyobraź sobie, że Masz samochód i chcesz by szybciej jechał ... Wykonując tylko zabiegi pielęgnacje jak czyszczenie tapicerki i polerowanie lakieru = content marketing zaowocuje, że będzie ładniej wyglądał, ale szybciej NIE pojedzie. Dopiero TUNING silnika, co w wypadku SEO możemy porównać do linkowania może wpłynąć na pozycje w SERP danej strony.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności