Ad.1 Działają
Ad.2 Tytuł jeśli zawiera słowa kluczowe - to działa, ale jest to niezgodne z wytycznymi
Ad.3 Jak dla Mnie jest to czynnik wielce kluczowy - prowadzę nawet serwis z blisko 200 wizytówkami i mają się świetnie
Ad.4 opinie, gwiazdki, długie opinie - mają znaczenie
Ad.5 znaczenie ma "żyjąca" wizytówka czyli np publikacje na niej samej - mam kilka wizytówek lokalnych pod opieką i to działa Jesli Tobie nie działa to nie wiem jak Ci doradzić.
Co do ukrywania opinii - możliwe, ze system uznał je za spam/fałszywe. Dużo się dzieje i widać, że opinie są mocno ukrywane i mocno kasowane przez algorytm. Jednocześnie średnia zostaje bez zmian. Dzieje się tez tak, że klient widzi swoją opinię ale inny już nie - to tez efekt działania algo, że taka opinia jest "przytrzymywana". Ostatnio zaczyna działac mechanizm raportowania fałszywych profili - powoli ale Google zaczyna soibe z tym radzić - wreszcie!
Logo - ma znaczenie, trzeba wypełnić prawidłowo.
Nie kupuje się opinii - w przypadku utraty wizytówki z powodu jej niskiej jakości moze się zdarzyć tak, że utracisz dostęp do wszystkich narzedzi podczepionych pod dany mejl - także gratuluję odwagi Ludzie nawet nie zdają sobie sprawy, że coś takiego może miec miejsce.
Co do Twojego procesu - dlatego taka opinia kosztuje 50 zł a nie 3,50