Ja się rozliczam zazwyczaj godzinowo, audytów wizytówek z kilkoma podstronami nie robię wcale, bo nie ma w tym nic ciekawego, a nie biorę projektów jak leci.
Moim zdaniem rozliczanie godzinowe jest uczciwe dla każdej ze stron. Ustalasz sobie sam ze sobą ile chcesz zarabiać za godzinę swojej pracy, a potem weryfikujesz to z rynkiem
Nie wiem jak u innych, moja stawka to aktualnie 300 zł netto/h, mam komfort przyjmowania tylko tych klientów, którzy mają ciekawe rzeczy lub potencjał. Zresztą SEO dla klientów już od dość dawna nie jest istotną częścią mojego biznesu, robię to bo lubię.
To co tutaj napisałeś to szacowałbym na godzinę roboty + druga godzina na wrzucenie tego w maila czy docx'a. No i brakuje najważniejszej części - analizy fraz kluczowych, bez której najlepszy audyt techniczny jest w sumie bezwartościowy Jeśli audyt z wdrożeniem to trzeba doliczyć stawkę godzinowa programisty. Mój ogarnąłby pewnie zmiany w 1-2h, projekt na 3-4h nie jest rentowny, więc szkoda brać.
Jak wyceniam audyt to robię to szacunkowo na podstawie godzin, przy większym serwisie lub czymś mocno specjalistycznym można się pomylić nawet o kilkadziesiąt roboczogodzin.