Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.05.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. real next i prev - to zostało oficjalnie wycofane - developers.google.com/search/blog/2011/09/pagination-with-relnext-and-relprev canonical - kanoniczna jest KAŻDA strona kategorii - czyli druga, trzecia, 10 tak samo jak pierwsza. Tylko pierwsza powinna mieć opis bo wtedy masz z kilkanaście stron kanonicznych z ta samą treścią. Pal sześć jak Google cię poprawi i strona główna kategorii zawsze będzie wyżej w wynikach wyszukiwania. Jak któraś z kolei strona prześcignie stronę główną będziesz miał problem bo zaczną się skoki pozycji i ruletka która zwykle kończy się wywaleniem całości "poza nawias"
    1 punkt
  2. Owszem bo taka strona istnieje, wiec to co jest w canonical tworzy poprawny jej kanoniczny adres <link rel="canonical" href="https://www.komputronik.pl/category/1251/monitory.html?p=79" /> Ale zobacz sobie jaka jest reakcja gdy w parametrze get podany numer paginacji dla którego NIE ma porcji wynikow np: https://www.komputronik.pl/category/1251/monitory.html?showBuyActiveOnly=0&p=790 U Ciebie można dowolnie wpisywać i nada masz "pustą stronę: zwracająca http 200 ?
    1 punkt
  3. Skąd pomysł, że duże firmy robią wszystko dobrze? Wręcz często jest odwrotnie. Nie zwracają uwagi na dostosowanie strony pod Google, bo bazują głównie na znanej marce, reklamie w socjalmedia, Google Ads, Merchant C. innych CPC, TV, Radio i tak dalej. Jedne firmy dbają o optymalizacje stron inne nie i bynajmniej to nie jest definiowane przez wielkość firmy.
    1 punkt
  4. Nigdzie nie napisałem, że GoodContent to dla mnie główne źródło dochodu. Owszem, regularnie dostaję zamówienia prywatne, ale "otwartych" praktycznie od jakiegoś czasu nie dotykam (zresztą nie tylko ja, patrząc na to, ile tekstów zalega na pierwszej stronie już od kilku miesięcy). Możemy długo dyskutować, czy zleceniobiorcy "starają się" przygotowywać atrakcyjne i merytoryczne teksty na bloga. Ja, nie przechwalając się, z kilkuset już ocen mam średnią 4,96 - myślę więć, że mimo wszystkie moje teksty spełniają oczekiwanja większości zlecających. Natomiast fakt jest taki, że nawet pomimo tak wysokiej średniej i kilkuset napisanych tekstów moje stawki nawet o te symboliczne 5% jest problematyczny, patrząc na to, że Goodcontent otwarcie przymierza się do uczynienia portalu atrakcyjniejszym dla zleceniodawców. Nie rozumiem swoją drogą, dlaczego copywriterzy nie mogą oceniać zlecających tak, jak oni nas. Co do wymagań niektórych zleceniodawców powiem tylko tyle: coraz rzadziej rodzaj artykułu zgadza się z tym, czego naprawdę wymagają. Ponadto, oczekiwanie że ktoś w sześć godzin (bo tyle "z przydziału" dostajemy of GC na napisanie artykułu do bodaj 6.000 zzs) napisze dobry, specjalistyczny, techniczny artykuł zawierający encyklopedyczną wiedzę na niszowy temat w zamian za stawkę wynoszącą nawet 5, 7, czy 8 złotych za 1000 zzs jest, delikatnie mówiąc, naiwny. Z ciekawości sprawdziłem średnie ceny w kilku profesjonalnych agencjach. precel - 10 - 20 zł / 1000 zzs zaplecze - 20-40 zł /1000 zzs artykuły blogowe - 50-80 zł /1000 zzs artykuły techinczne i dziennikarsie - 70 - 100 (!) zł / 1000 zzs Jeszcze raz - podkreślam, że to ceny za 1000 zzs, a nie za kompletny artykuł. Nie mówię, że stawki na GC powinny wynosić tyle samo, ale jednak teksty na Goodcontent od początku miałybyć realizowane przede wszystkim szybko i tanio, o czym od początku wiedzieli i piszący i zlecający (co i tak nie zmienia faktu, że stawki były niegdyś zdecydowanie lepsze). Oczekiwanie, że copywriterzy poświecą kilka godzin z życiorysu, by za 20 czy 30 złotych dostarczyć tekst warty być może 10 razy tyle nie jest odpowiednim podejściem. Natomiast widzę, że od kilku miesięcy zlecający mają coraz większe wymagania, oferując coraz niższe stawki, GC jest w trakcie wdrażania kolejnych udogodnień dla nich, a piszący a to nagle zostają poinformowani o zmianie formy rozliczenia, a to ich stawki zostają pomniejszone, a to dochodzi do pomyłek przy rozsyłaniu PITów.
    1 punkt
  5. To jakie mam wymagania, to jest moja indywidualna sprawa. Jeśli tekst, który zlecam jest napisany przez Copywritera, to znaczy, że wymagania tej osoby pasowały. Tobie nie muszą pasować. Rozumiem Pani rozgoryczenie, ale patrzy Pani na to tylko ze swojej perspektywy. Ja też się wkurzam jak przy zleceniach na SEO, niektórzy rzucają kwotami 500zł za sklep, ale tak działa rynek. Jeśli chce Pani lepsze zlecenia, a w GC nie ma, to szuka Pani w innym miejscu. Mi jako zleceniodawcy zależy na szybko, tanio, poprawnie. Na ten moment mi się to udaje powiedzmy w 95%. Jeśli chcę tekst merytoryczny, to mam własnych copywriterów do konkretnych branż, którym zlecam lepsze teksty. A ja nigdzie nie pytałem co jest Twoim głównym źródłem dochodu, bo nie jest to moja sprawa. Bo zleceniodawcy przynoszą pieniądze i tym samym zysk. A stawki dla copywriterów są ustalane przez zleceniodawców, a nie przez GC. Ja, za dobry, specjalistyczny, techniczny artykuł dawałem stawkę 30zł/1000 zzs, a był tylko poprawny gramatycznie tekst, więc po co mam płacić jak za 6-8zł dostanę tej samej jakości tekst? Lepszych tekstów nie zleca się na GC i tyle. Ja rozumiem, że inflacja jest duża, wszedł nowy ład, każdy z nas ma problemy, pewnie i GC mniej stara się o copywriterów i być może powinien coś poprawić np. dla najlepszych. Ale każdy z nas ma podobne problemy i chciałby zarabiać wyższe kwoty. Dla mnie jako seowca też denerwuje jak przychodzą klienci z budżetem 1000zł i chcą dostać usługę SEO dla sklepu internetowego w konkurencyjnej branży, gdzie ja za mniej niż 5k wiem, że efektów nie będzie. Ja po prostu takim klientom mówię 'do widzenia' i nie biorę takich zleceń.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności