1.
Nagłówek na mobile do przeprojektowania - słuchawka z numerem telefonu oraz chat powinny zniknąć. Obok logotypu dac po prostu symbol telefonu, koszk, i hamburger. dzięki temu bedzie wiecej miejsca na ekranie.
2.
Blog - brak linkowania wewnętrznego między artykułami, brak karuzeli produktów w postach blogowych co skutecznie obniża konwersję z bloga. Klienci nie klikają w linki tak czesto jak w produkty
3.
Kanibalizacja miedzy blogiem a kategoriami - przykład:
https://www.mmpartners.eu/1688-owki-drewniane
https://mmpartners.eu/blog/category/blog-o-artykulach-biurowych/olowki/
4.
adresy URL nie zawierają pełnych nazw co widac po punkcie 3 powyzej - zamiast "olowki" jest "owki" - to stary problem niestety tak nie powinno sie robić jak macie zrobione wy
5.
w meta description wstawiacie opis seo kategorii, który jest na dole - meta description powinno byc unikalne. NIektoer meta description zawierają elementy, które należą do podkategorii np w artykułach piśmienniczych wymienia się pióra i inne duperele zamiast skupiać się na frazie.
6.
Opisy kategorii są scianą teksty (bez optymalizacji), sporo opisów kanibalizuje z podkategoriami (najprawdopodobniej)
tyle na szybko ...
7.
Bo zauważyłem po fakcie: sklep zgłasza się z WWW, blog bez WWW - to jest do poprawienia.