Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.01.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Według mnie największy wpływ na rank powinien mieć składnik 3. Widoczność domeny w Google - nawet 50 %
    2 punkty
  2. Ja na to patrzę troszkę inaczej: brak widoczności jest w stanie obniżyć Rank o 50%. Wystarczy, że strona będzie na kilka fraz w top50 i już tego skoku nie ma, różnica Rank jest wtedy niewielka. - Spam na stronach może się skończyć prędzej czy później obniżeniem oceny strony (a ta ma większą wagę). - W linktak strona główna jest mocno punktowana moim zdaniem, a po drugie dopiero podstrona z linkami daje punkty. Nie powinno mieć to negatywnego wpływu na pojawianie się nowych domen. Waga widoczności jest niewielka, nawet landingpage można wbić spokojnie na kilkanaście fraz jeśli z domeną jest wszystko ok.
    1 punkt
  3. Dzięki za przykłady! Widać, że widoczność jest w stanie obniżyć rank aż o 50% Zadałem takie pytanie, ponieważ mam doświadczenie z innego swl, który zdecydował się na sprawdzanie widoczności, więc mogę napisać do czego doszło: - spam na stronach, np. generowanie tagów "... + cda", trzeba napędzić jakoś semstorm - brak dopływu nowych domen do systemu - bardziej opłaca się dodać 200 artykułów do jednej strony niż po 20 do 10 (szczególnie, że obniżamy w ten sposób koszty domen) - usunięcie z systemu małych stron posiadających 10 czy 20 artykułów (nie da się z tak małymi stronami konkurować z dużymi witrynami), duży spadem ilości domen w ciągu pierwszego roku Ogólnie uważam, że zmiany są konieczne i cieszę się, że jest to rozłożone w czasie.
    1 punkt
  4. Pytanie o widoczność dla strony: - strona A ma 10 artykułów i 10 fraz w top50 - strona B ma 100 artykułów i 100 fraz w top50 Która ze stron ma lepszą widoczność? A może mają taką samą?
    1 punkt
  5. Może zrobić ankietę wśród wynajmujących punkty, jaki czynnik ma wpływać na rank, bo od nich głównie zależy byt systemu. Przy podanych parametrach 15% za widoczność strony, nie opłaca się dodawać do systemu bardzo dobrych stron z prawdziwym ruchem i można spokojnie usuwać te strony które mają ruch, bo innymi czynnikami można podbić rank.
    1 punkt
  6. Jak zmiany wpłyną na kosz linków? Jest duże prawdopodobieństwo, że RANKi raczej spadną, a niżeli wzrosną. Czy koszt linka określany jest na sztywno, na podstawie wzorów czy może na koszt ma jakikolwiek wpływ popyt, podaż i suma punktów wygenerowana przez cały system? Mam w systemie niewiele domen więc jestem mało znaczącym graczem i nie mam wielkiego wpływu na jego działanie. Jednak w przypadku, gdy znaczenie spadnie mi liczba punktów to pozostanie ewakuacja do innego systemu. Część stron postawiona jest na CMSpodZaplecze i jako osoba bez znajomości programistycznych nie jestem w stanie dostosować szablonów tak, aby spełniły wymagania nowego RANKu. Zlecenie tego freelancerowi to dodatkowe koszty. "Widoczność domeny w Google" również pociąga za sobą swego rodzaju koszt, bo wymaga dodatkowego linkowania domeny. Sprawdzanie tej widoczności przy użyciu SemStorm jest niemiarodajne. Mam domenę w systemie, która ma 75 artykułów, całkiem ładną ilość odwiedzin a SS wskazuje jedynie 35 fraz w TOP50 czyli niewiele. Zmiany są mile widziane. Tylko czy nie lepiej byłoby zadbać najpierw o wyrzucenie z systemu domen, których artykuły powstały w mieszarkach synonimów? Korzystając z wyszukiwarki linków widać nieraz po 6-8 artykułów na różnych domenach, które wyszły z mieszarki. Fakt, najczęściej jako tako trzymają sens, ale i tak wolę je omijać z daleka. Nie jestem wielkim znawcą SEO, ale wydaje mi się, że nie ma dowodów na to, że link z domeny SSL, o lepszych parametrach PageSpeed Insights czy strony ładniejszej wizualnie, ma większą moc i "kopa". A to chyba o to chodzi, aby system był skuteczny. Z kolei zwiększenie wagi parametru Widoczności uważam za słuszne. Skoro Google wyświetla więcej podstron domeny linkującej w TOPkach oznacza to, że lepiej spełnia ona warunki algorytmu niż domena, która ma w TOP mniej fraz. Sam często zwracam uwagę na ten parametr wybierając linki do strony. Reasumując, obawiam się, że pomimo mojego sentymentu do Link Tak będę musiał się z systemu ewakuować, bo wiele wskazuje na to, że nowy sposób liczenia RANK obetnie mi sporo punktów. Dbałem do tej pory o unikalność treści. Mam ok. 1000 artykułów w systemie, większość z maksymalną ilością znaków liczoną do punktacji. Większość domen stoi jednak na CpZ, ma zaniżoną przez SS Widoczność, części brak SSL ale to da się zmienić. Ponownie nasuwa się pytanie, o którym już wspomniałem. Czy jeżeli wprowadzenie nowego RANKu spowoduje, że ogólna liczba punktów generowana przez wszystkich użytkowników systemu spadnie o 30% to czy można się spodziewać, że realny koszt linka również proporcjonalnie spadnie?
    1 punkt
  7. Dobra to było nieświadome, po prostu .
    1 punkt
  8. Przecież to jest czysta matematyka, Układ równań z jedną niewiadomą. uczo o niej w szkole: Cena Pb95 * 8% = 6.49 Cena Pb95* 23% =6.49
    1 punkt
  9. Ta firma to tragedia! Reprezentanci firmy uti.pl wydzwaniali do mnie bardzo intensywnie z ofertą przeniesienia strony www. Kiedy zdecydowałam się na przeniesienie i opłaciłam już fakturę okazało się, że Panowie informatycy zrobili kompresję kodu mojej strony, przez co nie wyświetlały się polskie znaki. Niestety sami nie potrafili znaleźć tego błędu, więc poprosili o pomoc mojego programisty, który błąd (w postaci właśnie użycia tej kompresji przy przenoszeniu) znalazł, analizując zawartość serwera, który udostępniło uti, Za te prace musiałam zapłacić, jak za każde inne, a uti w żaden sposób nie poczuwało się do błędu. Po przeniesieniu strona nie działała w ogóle przez 2 godziny, nie działała również poczta. Po moich kilku telefonach i mailach wreszcie ruszyła, natomiast nie zachowała funkcjonalności, które bez problemu działały u poprzedniego operatora. Strona działa jedynie w połowie już drugą dobę. Na infolinii nie można uzyskać żadnej odpowiedzi, komunikacja jedynie mailowa, natomiast to, że czeka się na odpowiedz kilka godzin, a na uruchomienie strony wiele dni nie jest problemem. Nie polecam. W przeciągu wielu ostatnich lat nie spotkałam kontrahenta z tak niskim poziomem obsługi klienta i brakiem profesjonalizmu. Aż nie chce się wierzyć, że w dzisiejszych czasach, gdzie o klienta dba się jednak wy=raźniej coś takiego utrzymuje się na rynku.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności