Ja już podałem kilka przykładów jaką przewagę ma copywriter nad tym czymś, przykładów jest mnogość. Portal kulinarny? Doświadczona osoba podpowie np. jakiego typu, czy marki mąki użyć, żeby przepiś wyszedł najlepiej. Blog rowerowy? ChatGPT nie wsiądze na rower, nie zrobi recenzji i nie podpowie, że w konkretnej marce roweru są słabe hamulce. Portal medyczny? Generator nie będzie wiedział, że w tym tygodniu odkryto nowy lek na raka Technologiczny? Skąd generator będzie wiedział, że w Polsce zostanie wybudowana fabryka Intela? Takie newsy się klikają. Oto odpowiedź wszechwiedzącego chata:
Jako model językowy, moje dane pochodzą z treningu przeprowadzonego do września 2021 roku. Nie mam dostępu do informacji na żywo ani możliwości przeglądania aktualnych wydarzeń.
W związku z tym, nie jestem w stanie potwierdzić, czy w Polsce zostanie wybudowana fabryka Intela w 2023 roku lub w przyszłości. Firma Intel, jako prywatne przedsiębiorstwo, podejmuje decyzje biznesowe na podstawie różnych czynników, takich jak strategia rynkowa, koszty produkcji, dostępność zasobów, polityka rządowa itp.
Aby dowiedzieć się o ewentualnych planach Intela dotyczących budowy fabryki w Polsce, zalecam śledzenie aktualnych wiadomości gospodarczych i informacji ze źródeł wiarygodnych mediów oraz oficjalnych komunikatów firmy Intel.
Kiedyś wiedzę czerpaliśmy ze "sztywnych" książek i programów telewizyjnych. W ostatnich latach publiczność pokochała interkatywny, ludzki i niebywale swobodny sposób przekazywania informacji poprzez blogi i youtube. Generatorom brakuje wszystkich tych cech i konretnego doświadczenia. Nie sądze, że szeroko rozumiana publiczność będzie chciała powrotu do wiedzy przekazywanej w szablonowy sposób.