Cześć @michniknieadam,
Generalnie dostałeś już odpowiedź od @jimmi, krótko i na temat, zacytuję
W takim razie nie rozumiem po co dalej zadawać to samo pytanie ale inaczej ułożone
W kontekście technicznym jak i pozycjonowania możesz stosować nieograniczoną ilość H1 o ile będzie "zgodnie ze sztuką". Wszystkie narzędzia online, to prosty skrypt sprawdzający czy jest jedno H1, bo tak się przyjęło i dlatego wszyscy kurczowo się tego trzymają. To jest właśnie pokłosie HTML4.
H1 kiedyś było istotnym elementem, "teraz" zostało wypchane przez setki innych sygnałów rankingowych (o których zapewne nie wiemy). Reasumując googlebot bazuje na nagłówkach (H1-H6), dzięki czemu wyłapuje kontekst, a użycie nagłówków o strukturze semantycznej pomaga ulepszyć strony. Z resztą wspomina o tym John Mueller w tym filmie
Zamiast rozmyślać o nagłówkach skup się na Core Web Vitals
Pozdrawiam
btw @jimmi można troszkę zmniejszyć embed filmów z yt? Na dużych ekranach jest gigantycznie