Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.09.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Za pisanie, sprzedawanie opinii już są prawomocne wyroki sadowe, również na dwóch użytkownikach tego forum, wiec co chcesz podbijać?
    3 punkty
  2. Dodam od siebie jeszcze, że google niechętnie indeksuje bardzo długie artykuły. Nawet jeśli znajdują się (unikalne) obrazki, tabele i inne "udogodnienia", to powyżej X-dziesięcu tysięcy słów baaaardzo topornie ta indeksacja wychodzi. Oczywiście nie wiem jak u innych, wspominam jedynie swoje podwórko Problemem pewnie jest niemożliwość renderowania (lub "rozumienia") takiej ilości tekstu przez googlebota - zanim dotrze do końca, zapomni co było na początku . Także potwierdzam, że krótsze artykuły są fajniejsze Jeśli jednak możesz faktycznie podzielić content, to poczytaj o klastrach tematycznych (ang. topic clusters) i pillar page jako mocny fundament oraz o innych technikach (linki niżej). Topic clusters https://ahrefs.com/blog/topic-clusters/ https://www.semrush.com/blog/topic-clusters/ https://delante.co/what-are-topic-clusters/ https://www.semstorm.com/pl/blog/seo-and-ppc/topic-clusters-jako-podejscie-do-seo Pillar page https://www.semgence.pl/pillar-page-sposob-na-budowanie-tresci/ https://ahrefs.com/pl/seo/glossary/pillar-page https://ahrefs.com/blog/content-pillars/ https://ahrefs.com/blog/pillar-page-examples/ Technika skyscraper https://backlinko.com/skyscraper-technique https://www.semrush.com/blog/skyscraper-technique/ https://ahrefs.com/blog/skyscraper-technique/ Content Repurposing - o ile masz już starsze artykuły na stronie, to możesz rozważyć "recykling treści" https://backlinko.com/hub/content/repurposing https://www.semrush.com/blog/repurposing-content/ https://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/27256/5-creative-ways-to-recycle-content.aspx Kanibalizacja - przy tym wszystkim nie wolno zapominać o kanibalizacji https://www.senuto.com/pl/blog/kanibalizacja-slow-kluczowych/ https://www.oncrawl.com/technical-seo/keyword-cannibalization-what-really-is-how-fix/ https://www.semrush.com/blog/keyword-cannibalization-guide/ To chyba wszystko, co chciałbym napisać. Powodzenia i miłej lektury
    2 punkty
  3. Jeśli chodzi o ruch realny to z doświadczenia wiem że ludzie nie czytają dużych artykułów. Nawet artykuły eksperckie, pisane " z palca" ja dziele na części.
    2 punkty
  4. Podbijam ten post. Może ktoś coś podpowie.
    1 punkt
  5. Też to zauważyłem. Ma to sens w kontekście znanego z AI "* okna kontekstowego" i ilości tokenów wsadowych do przetworzenia. Zwłaszcza, że zasoby googlebota przeznaczone na przemielenie miliardów treści są na pewno ograniczone. *
    1 punkt
  6. Duże artykuły nadają się tylko do jednego — spisów i list. Jak robisz spis materiałów, z jakich można wybudować dom, spis mebli w tym domu, spis roślinek do kupienia do tego domu itp. Robisz spis z bardzo krótką definicją co, do czego i dlaczego i robi ci artykuł "sporawy". W wybranych miejscach robisz odnośniki do szczegółowych artykułów. Nie o samym wypasie. Artykuły robi się monotematyczne typu, Jakie zwierzęta są wypasywane? I jedziesz z listą zwierząt. Nie piszesz jak je paść. Piszesz o wypasaniu absolutnie wszystkie łącznie z wypasaniem wszy w celach produkcji szczepionek na tyfus. Zbierasz ruch, bo cały artykuł jest przejrzystą listą, a ludzie lubią listy typu - 100 najbardziej nietypowych zwierząt, jakie wypasała ludzkość.
    1 punkt
  7. 15k znaków to nie żadnej mega artykuł. 15k słów - już tak. Na pewno chodziło o znaki? Dużo wątpliwości do rozpatrzenia: - Czy faktycznie mają to być wartościowe informacje dla Twoich odbiorców, czy raczej większość tego artykułu będzie tylko nabijaniem znaków pod Google - jeśli nabijanie znaków pod G, to czy faktycznie jest to potrzebne? Porównaj to na przykład z konkurencją na dane frazy. - Co ma na celu ten artykuł? Sprzedaż w sklepie? Konwersje pod PP, Afiliacje? Prezentacja usług? Czy może bardziej wizerunkowy - pokazujący Cię jako fachowca w danej dziedzinie? Jeśli planujesz coś sprzedawać tym tekstem, ma przedstawiać Twoją ofertę - nie licz, że w dzisiejszych czasach ktoś poświęci więcej niż 5min na zapoznanie się z ofertą czy opisem produktu. - Kto jest Twoim targetem? Weź pod uwagę, że 15 latek szukający informacji o tym "Jaki komputer do Fortnite?" oczekuje znacznie krótszej i konkretnej odpowiedzi, niż 35 latek planujący budowę domu za całe oszczędności życia i szukający wyczerpujących informacji o technologiach ogrzewania. Ten drugi chętniej przeczyta bardzo wyczerpujące informacje zebrane w jeden obszerny tekst. - Trudność (pozycjonowania) słów kluczowych - czy 'wypas owiec' i 'wypas krów' to już taki prawie long-tail, czy nadal bardzo trudne słowa. Jeśli 'wypas owiec' i 'wypas krów' to w Twoim przypadku money keyword (słowa mające dawać konwersję) - raczej poświęciłbym każdemu osobny tekst. - Itd, itp. Trudno jednoznacznie odpowiedzieć - zależy od tego jak wygląda content i plan contentu na całej stronie.
    1 punkt
  8. Ciekawostka w temacie - Policja zatrzymała właśnie 4 osoby w podobnej sprawie. Jeden nawet poleciał na areszt. Może więc warto zgłaszać takie rzeczy? https://cbzc.policja.gov.pl/bzc/aktualnosci/384,Zatrzymania-w-sprawie-wyludzen-pieniedzy-w-zamian-za-usuwanie-negatywnych-koment.html
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności