Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.09.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 9 na 10 startaupów nie powinno wogole inwestować w SEO a co dopiero w marketing tpyu slow (wolne zwroty) - oni musza mieć szybki i gigantyczy zwrot z inwestycje Kilka dni temu doradzałem startupowi - maja świetny pomysł, którego nie ma w Europie i po dłuższej rozmowie doszliśmy do konkluzji, że inwestycja w SEO to totalna porażka: brak grup docelowych, brak możliwosci rozróżnienia grup docelowych typu b2b oraz b2c, grupy docelowe dla nich które dadza im kasę siedzą na META i LI... wiec socjale to jest rozwiazanie. Żadne googlowe rozwiązania.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności