Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 20.11.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. To ja dla odmiany powiem, że od 14 listopada stawki mega poszły do góry. Oby to nie był tylko efekt Black Friday. Ogólnie pewnie jak reklamodawcy cisną z reklamami to w efekcie każda kategoria zyskuje. Ale mimo wszystko jestem w szoku, bo od budowlanki po rozrywkową - wszystko mega do góry, tak jak wcześniej pisałem CPC w tym roku wychodzi mi średnio 0,32 zł. A od 14 listopada do teraz 0,81 zł / klik. Więc ok. 2,5x więcej - szok. Nawet wyłapałem, że wpadło kliknięcie za 6,89 zł (branża budowlana), które jeszcze 15 lat się zdarzały nawet w miarę często, a od 5-10 lat, to chyba na polskojęzycznej stronie i nie finansowej - nie widziałem. Sprawdziłem, poprzedni rok to druga połowa listopada wyszła 0,39 zł / klik. Przy średnim CPC za 2023 na poziomie 0,32 - czyli w okresie BF, był tylko nieznaczny wzrost. Teraz wygląda to jakby im się jakieś suwaki z oddawaniem % wydawcom pomieszały - gdzie nagle zamiast oddawać jak do tej pory 20% za klik, oddają powiedzmy 50%. Też ktoś zauważył zmianę u siebie? Ja powiem, że przyzwyczaiłem się, że zarobki są skrajnie niskie, nawet nie warte szczególnie analizy - coś tam kapie, a teraz wygląda to nawet, nawet...
    1 punkt
  2. Z czymś takim to daleko nie zajedziesz
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności