To ja dla odmiany powiem, że od 14 listopada stawki mega poszły do góry. Oby to nie był tylko efekt Black Friday. Ogólnie pewnie jak reklamodawcy cisną z reklamami to w efekcie każda kategoria zyskuje.
Ale mimo wszystko jestem w szoku, bo od budowlanki po rozrywkową - wszystko mega do góry, tak jak wcześniej pisałem CPC w tym roku wychodzi mi średnio 0,32 zł.
A od 14 listopada do teraz 0,81 zł / klik. Więc ok. 2,5x więcej - szok.
Nawet wyłapałem, że wpadło kliknięcie za 6,89 zł (branża budowlana), które jeszcze 15 lat się zdarzały nawet w miarę często, a od 5-10 lat, to chyba na polskojęzycznej stronie i nie finansowej - nie widziałem.
Sprawdziłem, poprzedni rok to druga połowa listopada wyszła 0,39 zł / klik. Przy średnim CPC za 2023 na poziomie 0,32 - czyli w okresie BF, był tylko nieznaczny wzrost.
Teraz wygląda to jakby im się jakieś suwaki z oddawaniem % wydawcom pomieszały - gdzie nagle zamiast oddawać jak do tej pory 20% za klik, oddają powiedzmy 50%.
Też ktoś zauważył zmianę u siebie? Ja powiem, że przyzwyczaiłem się, że zarobki są skrajnie niskie, nawet nie warte szczególnie analizy - coś tam kapie, a teraz wygląda to nawet, nawet...