@SilverT
Każdy usługodawca hostingowy ma limit obciążenia. Mam konta u kilku, w tym w prohoscie i gdy zdarzył się problem z limitem (np. mój błąd w skrypcie) administracja tych innych mnie o tym informowała, a ja poprawiałem błąd. Gdybym nie poprawił złamał bym zapis regulaminu i z serwera został "wyproszony". Proste? Nie, nie dla Prohost.
Prohost do tego tygodnia nigdy mnie o czymś takim nie poinformował, więc nawet nie sprawdzałem statystyk obciążenia bo i po co? 300 odwiedzających, sprawdzone na innych serwerach, przy dużo większym obciążeniu, skrypty. Po co miałem tam zaglądać? Teraz z ciekawości bym zobaczył jak to wyglądało i być może podziękował administracji Prohost za tolerancję ale niespodzianka: statystyki są od początku miesiąca - wcześniejszych brak.
Skończy się być może tak, że inni usługodawcy hostingowi (przecież Prohost to marka) też wprowadzą takie opłaty. I będziesz płacił, tak naprawdę za nie wiadomo co. Za coś czego nie jesteś w stanie zweryfikować, porównać, itp.
Ponieważ pozwoliłeś sobie ocenić mnie jako klienta, ja też pozwolę sobie przedstawić jak widzę Ciebie w tej roli. Jest całkiem spora grupa ludzi, którzy są wtedy z czegoś zadowoleni gdy dużo za coś zapłacą. Do póki coś jest tanie to jest złe. To jest idealny klient. Ty jesteś chyba właśnie takim idealnym klientem.