Skocz do zawartości

Isztar

Forumowicze
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Isztar

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Jako copywriterowi, bardzo brakuje mi dwóch rzeczy: pierwsza to wgląd w teksty, które już napisałam, choćby po to, aby móc zobaczyć te ocenione przez klienta lepiej i gorzej i jakoś wywnioskować, z czego ocena wynika, a druga - właśnie uzasadnienie oceny. A chyba, żeby jakość oferowanych tekstów była dobra, copywriterzy muszą wiedzieć, co w danym tekście było nie tak? Wychodzi na to, że copywriter zarabia mniej, mimo że nawet nie wie, dlaczego... A uzasadnienie oceny byłoby korzystne dla obu stron, choćby gdyby było dostępne przy ocenach niższych niż powiedzmy 4. Świadomość błędów - unikanie tych konkretnych w przyszłości - lepiej wykonane zlecenia - więcej klientów - lepsze stawki dla copywriterów... Inna kwestia - liczba znaków. Miałam taki moment, że klient zaznaczył 300 - więc pisałam np. 312, 315. Wszystkie były do poprawy, bo klient chyba (tak wnioskuję z powodu poprawy) dokładnie 300, a najlepiej to niecałe 300. A żaden copywriter niestety nie siedzi zlecającym w głowie. Przydałyby się jakieś widełki zakresu długości, dla obopólnego komfortu. Zwłaszcza w tekstach do katalogów, które są najkrótsze - tutaj odczuwam to boleśnie, bo właściwie tylko te teksty piszę, jeśli chodzi o porównanie ilości pracy do stawki...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności