Oto wyciąg z regulaminu AdSense
"Aby uzyskiwać płatności z konta AdSense, wszyscy wydawcy muszą wprowadzić Osobisty numer identyfikacyjny (PIN)."
Żaden kod PIN do mnie nie dotarł...
"Wydawcy, którzy nie otrzymają pierwszego kodu PIN, mogą poprosić o 2 zastępcze kody PIN."
"Aby wystąpić o nowy PIN:
1. Zaloguj się na konto AdSense na stronie https://www.google.com/adsense.
2. Kliknij zakładkę Moje konto.
3. Przejdź na stronę Historia płatności.
4. Kliknij link Wprowadź PIN.
5. Kliknij przycisk Poproś o nowy numer PIN."
Problem w tym, że w zakładce Historia płatności nie mam linku WPROWADŹ PIN
Czy wszyscy muszą weryfikować ten PIN?
Bo u mnie pisze, że płatność wydana 26 stycznia, żadnych blokad nie ma a pieniądze na konto w PEKAO dalej nie dotarły???